gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! heb ik ook gehad toen met 5 weken dat ik opeens geen symptomen meer had en ik helemaal niet meer misselijk was ben nu 7 weken en 4 dagen en ik voel me nu enorm misselijk en ik kan niks eten of binne houden dus geniet even van de momenten dat je niet misselijk bent
Hoi Aqua! Haha, stom, maar ik hoop dat het me gauw gebeurd dat ik zo misselijk ben dat ik geen hap kan binnenhouden! Het maakt echt onzeker wanneer je niets voelt! Maar goed, als je dan eenmaal zo misselijk bent, dan ben je er ook gauw weer zat van kan ik me zo indenken! Heb je verder ook last van symptomen?
pff word zo onzeker... overal zie je met 6 weken al zoveel meer op de echo dan bij mij!! vanmorgen btw voor t eerst sochtends overgegeven en weer ontzettend moe!!
ja stom eigenlijk he! ik ben vooral bang voor een missed abortion omdat er zo weining te zien was op de echo .. wou maar dat ik er pas met 12 weken achter was gekomen pfff. gister heeel de dag door misselijk geweest vanaf een uur of 2 en vandaag de eerste ochtendmisselijkheid. en hoe is t met jou??
Lieve Tinywish! Kijk nou toch wat je geschreven hebt 25 juni! Daaruit blijkt volgens mij helemaal niet dat er weinig te zien is. Wel weinig natuurlijk, maar dat is omdat je nog niet zo ver in je zwangerschap bent! Maar uit je berichtje blijkt niet dat je gyn ontevreden was! En ze zet je niet voor niets op zes weken!! Volgens mij is het tot nu toe een goed teken!! Al snap ik je onzekerheid verder natuurlijk helemaal. Het is zo herkenbaar! En weetje? Je voelt je ook zwanger. Je spuugt zelfs!! Meid, ik duim voor je!! Volgende week dinsdag mag je weer he? Benieuwd wat er dan uit komt! Met mij gaat het vandaag aardig. Ik werd vanochtend wakker met heel gevoelige/zware borsten. Dat was even terug dat ik dat gevoeld heb! Maar verder nog steeds niet moe of misselijk. Wel mega emo! Ik kan overal wel om janken Ik ben net als jij, bang voor een missed abortion. Ik verlies tot nu toe nog helemaal geen bloed. Maar toen las ik over missed abortion en dan maak ik mezelf al weer wijs dat het kindje nu al dood kan zijn en het bloeden niet komt of pas over een paar weken. Zucht... konden we maar tijdreizen en dan zorgen dat die eerste drie maanden snel voorbij waren!!!!
Het is zo herkenbaar wat je schrijft. De eerste keer heeft het bij mij 3 weken geduurd voordat de mk op gang kwam, nadat we het wisten. De tweede keer heb ik niet afgewacht, na een week was ik gecureteerd. Wij moeten nu allemaal van het positieve uitgaan, ik weet dat het moeilijk is en kan zijn, mijn eigen emo's gaan ook van hot naar her. Het ene moment ben ik al aan het bedenken hoe wij het de fam en vrienden gaan vertellen, als wij maandag goed bericht hebben. Het andere moment denk ik weer het tegenovergestelde. Ik zit ook steeds aan mijn buik en zeg dat het goed zijn best moet doen....
Hoi! Weer een berichtje van mij. Geen leuk berichtje! Ik ben gisteren begonnen met vloeien en vandaag veel bloed en hevige buikpijn. Een miskraam! Erg erg verdrietig. Ik kan alleen maar huilen! Wil het op dit plekje even melden, omdat ik op dit forum meegepraat heb met jullie allemaal. Geniet met elkaar van de zwangerschappen!
ahh meid dat meen je niet! wat erg voor jullie zeg. lieverd heel veel sterkte met het verwerken hiervan.xx
Wat vind ik dit sneu zeg. Ik weet niet goed wat ik nu kan zeggen, het verdriet kan ik er niet mee wegnemen. Sterkte.
Wat rot! Huil maar lekker uit. Zo een ontlading zal wel nodig zijn met zo'n nieuws. Veel sterkte meid!
Ook ik heb geen goed nieuws, op de echo een vruchtje ter groote van 6 weken en een paar dagen. Morgen naar de gyn voor een echo. Ik weet niet goed hoe ik me moet voelen, ergens ben ik verdrietig en ergens had ik er al niet meer op gehoopt gezien ons verleden.
Oh nee, wat verschrikkelijk! Wat gaf de echo vandaag? Meid, heel veel sterkte en moed. Ik vind het echt heel erg voor jullie
Hetzelfde bericht.... Ik heb voor volgende week dinsdag een curretage op de planning staan. Bewust een week gewacht. Misschien komt het het vanzelf op gang. Er is geen reden voor waarom dit weer is gebeurd. Mijn bloedwaardes waren verder normaal van vorige maand en de eerdere onderzoeken kwam ook niets uit. We hebben gewoon zoals ik dat zeg, domme pech.