Vermissing 9 jarige jongetje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mammavan5, 2 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Het is hier letterlijk heel dichtbij. Mijn ouders wonen nog geen km van waar de step nu is gevonden. Het doet veel mensen ook weer terugdenken aan Nicky Verstappen. Laten we hopen dat dit verhaal positiever gaat aflopen.. echter de vondst van de step zo ver van waar hij is gezien voor het laatst baart ook mij echt zorgen.. plus het is niet een zwembad/locatie waar je vanuit Kerkrade gemakkelijk te voet komt. Dan zou hij al over de autoweg gestept moeten zijn en je zou toch zeggen dat iemand dat wel ziet.....

Ysabella, Chillin en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Het vervelende daaraan is.. waarom ziet niemand hem dan ergens? Kerkrade en Maastricht liggen een goede 30km uitelkaar.. dat krijgt hij nooit zelf op die leeftijd overbrugd zonder hulp... dus zelfs dan moèt iemand hem gezien hebben..

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik ken de hele situatie niet. Ik probeer hoopvol te denken, dus er zijn voor mij heel veel mogelijke scenario's omdat ik er niks van af weet. Maar ik denk dat een ouder tot veel in staat kan zijn om zijn of haar kind bij zich te houden. Ik denk niet dat het zonder hulp zou zijn geweest. Maar ik hoop dat degene die bij hem is het beste met hem voor heeft. Dat de step mogelijk ergens neergegooid is als afleiding.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.822
    18.536
    113
    Vrouw
    Gadverdamme zeg :cry: ik vrees er ook voor..
    Mijn zoontje van 5 mag sinds kort zelf naar de speeltuin achter ons huis.. maar denk dat het voorlopig even klaar is daarmee. Ik weet dat je ze niet altijd kan blijven beschermen, maar bah, heb er een naar gevoel van..

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Oh begrijp me niet verkeerd.. ik kan je helemaal volgen en mijn reactie was ook niet oordelend bedoeld. Mijn excuus als dat zo overkwam. Hier zelfde bezorgdheid alleen is denk ik een iets ander perspectief onbedoeld hier in de omgeving omdat we de locaties en routes etc zo goed kennen. Er zijn al foto's van de step gepubliceerd en gedumpt was ook het eerste wat er bij mij gevoelsmatig opkwam mbt de step.. het is ook echt totaal geen logische locatie om hem als kind achter te laten, maar wel een waar hij (de step) snel gevonden wordt.

7. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Aanvulling want ik reageer er wat naast zie ik.. we hebben hier vooral zoiets van.. maar hoe dan.. hoe is hij daar dan gekomen... soort wanhoopsgedachte en uitspraak.. meest logische en snelle uitnzichzelf zou met de trein zijn.. dus iedereen hoopt vooral op dat de camerabeelden meer gaan laten zien.. en idd zeg nooit nooit qua familieleden of vaders die niks met een zoon te maken zouden willen hebben.. (dat postte een van zn zussen op fb, dat die er daardoor niet bij betrokken zou kunnen zijn... )

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Wel met gps anders werkt t nog niet...snap dat gevoel erg goed.

Brrrr zou je maar gebeuren wat een hel

9. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk. Mijn oudste wordt maandag 8jaar. Hoevaak gaat ze na het eten nog even naar buiten in de zomer. Allergrootste nachtmerrie dit. Ik blijf hopen op een wonder.

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik voelde mij niet aangevallen. Ik weet er niks van af, dat is een feit. Wat ik in een comment las was dat de plek goed bereikbaar zou zijn via een snelle auto route. Mijn eerste gedachte bij al dat zand was dat ik hoopte dat hij daar niet onder zou liggen. In een auto zou een kind ook minder snel opvallen. Maar ik kom uit westen. Dus wat er aan comments staat weet ik geen waarde te geven. Maar uit de gepubliceerde berichten denk ik op te maken dat de moeder geestes ziek is. Een mens is geen robot. Bij ernstig zieke ouder denk ik dan aan onvoorspelbaar.

11. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
  12. Mammavan5

Mammavan5 Fanatiek lid

15 dec 2021
    2.099
    2.668
    113
    Vrouw
    Wat een onmacht moeten die zussen en moeder wel niet voelen.
    Ik vrees ook het ergste nadat ik las dat ze op zoek zijn naar een man.
    Hoop dat ik ernaast zit.

13. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Volgens mij is die man die jij bedoelt geen verdachte. Hij was ook bij dat speeltuintje met zijn kinderen en heeft Gino misschien gezien.

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.122
    113
    Home
    volgens mij niet zijn kinderen want de politie zoekt deze man nog en heeft wel al met de kinderen gesproken dus als het de vader was dan was er geen zoektocht naar deze man

Mammavan5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.122
    113
    Home
    Het is ook nog gewoon licht en een normale tijd
    Mijn 9 jarige speelt ook tot 19.30 nog buiten vooral nu het langer licht is en mooi weer
    Er zijn nog genoeg mensen buiten etc

Je ergste nachtmerrie dit hopelijk snel duidelijkheid

16. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    eerst stond er in het nieuws dat hij geen verdachte was maar dat hebben ze later verwijderd dus ik denk eigenlijk dat hij juist wel verdachte is. Klinkt allemaal helemaal niet goed dit.

17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Dit soort dingen zijn onverteerbaar, wat moet die zus zich schuldig voelen terwijl ze geen schuld heeft.

Spectre en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    en iedere keer als ik deze berichten lees dan sluit ik mijn kinderen het liefst op tot ze 21 zijn :(:(

Jackie87 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

ik heb het meegemaakt dat D. 1 avondje, een uur of 5 “vermist” was en ik dacht dat ik knettergek werd. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik kan me niet indenken hoe erg het voor deze mensen moet zijn :cry:

20. GossipGirlxoxo

Idem! Ik ga aan alles en iedereen twijfelen en zie alleen nog maar gevaren.

Deel Deze Pagina