Walgelijk inderdaad… de meeste kindermisbruikers zijn echter geen pedofielen… dit is echt een hele hele kleine groep die zich met dit soort vreselijke dingen mee bezig houdt..
Huh die snap ik niet, wat is het verschil dan? En maakt dat uit, kindermisbruik is toch überhaupt verschrikkelijk.
ik snapte het ook niet dus ben gaan googelen. Het verschil zit tussen willen en doen blijkbaar. Maakt voor mij nog geen verschil als die pedofielen elkaar tips uitwisselen wat te doen dan willen ze zo graag dat ze het ook doen als ze de kans krijgen! Pedofilie is een persistente of dominante seksuele voorkeur voor seksuele activiteit met een kind of kinderen in de prepuberteit. De persoon moet tenminste 16 jaar oud zijn en het leeftijdsverschil met het kind is tenminste 5 jaar. Deze voorkeur uit zich in seksuele verlangens en fantasieën. Pedofilie is niet hetzelfde als seksueel misbruik van kinderen. Er is een verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Een pedoseksueel is iemand die een pedofiele seksuele voorkeur heeft en daadwerkelijk seksuele handelingen met of bij prepuberale kinderen heeft verricht. Een pedoseksueel heeft dus kinderen seksueel misbruikt, en dat is strafbaar bij wet. Het hebben van pedofiele gevoelens is in Nederland niet strafbaar.
Er zit inderdaad verschil in. En veel ook. Er zijn vele vormen en soorten van misbruik. Het meeste kindermisbruik vindt binnen families/gezinnen of bekenden plaats. Daders kun je niet over één kam scheren. Daarmee doe je geen recht aan alle slachtoffers. Je plaatst sommigen daarmee ook in een lastige positie want velen willen dan het misbruik van bijv hun vader stopt maar niet het contact of de band verliezen. En voelen zich misschien wel gedwongen door de buitenwacht want die vieze pedofiel…terwijl het ook hun vader is waar ze gevoelens voor en loyaliteiten naar hebben Of voelen zich dubbel slachtoffer. Het is een lastig onderwerp en het is belangrijk om nuance te blijven zien. Deze post is trouwens meer een algemene dan perse naar jou gericht @GossipGirlxoxo
Sorry maar... Zodra jij überhaupt zo'n handboek gaat zitten lezen om tips op te doen ga je al een hele grote stap te ver en dan geloof ik dus echt wel dat als je de kans krijgt je die tips ook gaat toepassen. En dan maakt het me geen zak uit of je volgens de wet op dat moment nog bestempeld wordt als pedofiel of al als kindermisbruiker.
Met de recente gebeurtenissen npg zo vers in het geheugen, kan ik dit niet begrijpen (en anders ook niet): Bedreigde pedofiel mag na tbs niet terugkeren naar zijn stad: ‘Absurd, laat hen maar vertrekken’ https://www.ad.nl/binnenland/bedreigde-pedofiel-mag-na-tbs-niet-terugkeren-naar-zijn-stad-absurd-laat-hen-maar-vertrekken~aff66ff1/
Oef is zo’n man wel klaar om terug de maatschappij in te gaan wanneer hij zich niet eens schuldbewust op kan stellen. En de slachtoffers lastig valt op Facebook. Dat zou toch wel een teken aan de wand kunnen zijn.
Zoveel wat ik hierover wil zeggen maar ik kan gewoon de woorden niet vinden. Absurd dat ze hem een 3e kans geven. En dan gaat hij over de streep en dan is het zeker weer een ‘sorry’ ook het feit dat slachtoffers geen spreekrecht hebben trouwens Als iemand er nog niet overtuigd van was dat ze meer geven om daders dan om slachtoffers. Hier een prachtig voorbeeld.. Arme slachtoffers.. dit trekt toch gewoon al die wonden weer open? Hij op verlof, zij weer terug in therapie. Super rechtvaardig allemaal.
En: "Het is 37 jaar geleden. Ik ben helemaal klaar met die gasten. Het moet een keer afgelopen zijn" Echt waar
Hij mag geen contact met de slachtoffers of in de buurt komen.. hij bezoekt hun straten, post erover op Facebook.. mengt zich in hun discussies op Facebook. Hallo!!! Hij houdt zich er nu al niet aan. Hoeveel meer bewijs wil je hebben dat deze man dus gewoon gestoord is en weer de fout in gaat? Moet daarvoor weer een kind misbruikt gaan worden?
Las net dit. Arme kinderen die het gezien hebben De dader was rond 18.30u al bij het speeltuintje. Ergens las ik dat Gino om 19u nog even thuis is geweest. Was maar thuis gebleven lieve jongen... Maar dan had ie wel een ander kindje gepakt...
Maar dan hebben die zussen wel heel lang lopen zoeken en pas erg laat de politie gebeld of wisten ze het niet eerder Want dat was pas rond middernacht
Oh dat weet ik niet hoelaat hun de politie hebben gebeld. Ik weet dat hij om 19u nog thuis was om te zeggen dat hij nog even ging voetballen en dat hij om 19.30u thuis moest zijn. En dat de vriend van de zus nog meegelopen was naar de speeltuin omdat die nog naar de winkel moest.
Arm kind. Al vraag ik me dan wel af waarom dit niet meteen besproken is thuis en dat er geen politie gebeld is. Laat trouwens wel zien hoe smerig zijn plan was, even tijd er voor uittrekken om te doen alsof je hun voetbal talent wil zien. Waarschijnlijk wilde Gino daarom nog terug om dat half uurtje te voetballen in de hoop dat de "scout" of "trainer" of hoe hij zich ook noemde hem zou uitkiezen. En dat is helaas ook gebeurd bij dat arme jochie.
Misschien heeft Gino niet verteld dat er iemand bij het veldje was? Er staat dat hij eenmaal bij de auto meteen de auto 'ingetrokken' werd. Hoe het is geschreven komt op mij over alsof er nog iemand in de auto zat.
Ongelooflijk gewoon. In 2017 al concluderen dat hij niet zonder toezicht kan en dat hij nauwelijks iets leert van straffen èn dat hij verminderd toerekeningsvatbaar is. En toch maar 5 maanden geven. Ongelooflijk gewoon.
Ik denk dat ze bedoelt waarom die broer en zus die het zagen gebeuren er niks mee gedaan hebben Maar dat weten we niet