Vermissing 9 jarige jongetje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mammavan5, 2 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
  2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    Ik merk dat ik er echt moeite mee heb
    M’n oudste van 9 voetbalt elke avond met z’n vriendjes in de speeltuin
    Ik heb hem vandaag om 19.00 naar binnen gehaald en dat vond ie echt niet leuk

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Er werd eerst idd een foto van een verkeerde gedeeld. Zijn moeder heeft gereageerd. Net een hoop op social media gezien en de informatie op die profielen klopt wel met wat er in het nieuws staat over hem.

Spectre vindt dit leuk.
  4. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.008
    113

Lees het net ook, de informatie klopt inderdaad met wat er staat. Je hoort nu echt steeds meer. Zo zou hij als pleegkind in een pleeggezin al anderen kinderen misbruikt hebben. Echt zo walgelijk dit. Net onze oudste proberen ' weer' te bespreken waarom je niet met mensen mee mag gaan etc hij snapt et echter helemaal niks van. Je kinderen zijn hier ook gewoon bijna niet tegen te beschermen. Want ze weten precies de gevoelige plek te vinden om ze mee te lokken. Maar dit is ook de reden waarom hij dus niet alleen buiten mag spelen want hij zou hier zo met twee benen in trappen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Hemeltjelief

Hemeltjelief VIP lid

23 mrt 2020
    12.936
    1.183
    113
    Vrouw
    Dit idd.

Hij is verleden jaar veroordeeld voor het misbruiken vaan een 6 jarige.
    En nu alweer vrij?
    Mensen zagen al enkele weken een Grijze Tesla bij speelplekken in de buurt.En dat vond men verdacht.
    En hebben dus de politie ingelicht .
    Maar er is niks mee gedaan.
    Politie handeld alleen als er aanwijzingen zijn.

Hij was een bekende van de politie.

Ik heb echt diep respect voor de vele vrijwilligers die gelijk in actie kwamen.
    Er waren ook vrijwilligers bij die ook zochten in de tijd van Nikky Verstappen.
    Ze hadden snel door dat dit mogelijk het werk was van een eventuele kinderlokker .
    Over een aantal jaren mag Jos B ook weer de straat op..
    Deze persoon al na 1 jaar.
    Hou me hard vast wat er dan weer kan gebeuren.

Dus ik vind dat de politie heel nalatig is geweest op meerdere fronten.

Ik maak me druk om de kinderen die in de toekomst in klauwen van zo'n gek lopen .
    En niet om de politie.

En daar ben ik boos over .
    En ik vind dat ik dat mag zijn.

Seffie, Jackie87 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.672
    18.743
    113
    Vrouw
    Wat een hopeloze gevallen lopen er toch buiten.
    Geen enkele meerwaarde voor de maatschappij en geen enkele reden om er geld of tijd in de steken .
    Zo iemand moet nooit meer de kans krijgen om terug deel te nemen aan het gewone leven.

Vreselijk allemaal.
    Arme kindje :cry:

Kleintjuh85, MotherPrincess, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Het is verschrikkelijk gewoon. Te veel zieke geesten op deze wereld :(

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja dat heb ik ook wel eens gezien. Net als van die sociale onderzoekjes waarbij ze een jong kind de weg laten vragen of om hulp. En dat er toch mensen zijn die ze dan proberen mee te nemen of soms mee te sleuren.

Nee het is echt pech hebben als je kind net de verkeerde tegenkomen :(

Heb het net er met mijn zoon over gehad. Het maakte wel indruk. Hij vond het jongetje dom, ook al had de kinderlokker misschien wel eens goed/slim verhaal.
    Maar toch, ik durf er niet op te vertrouwen dat mijn zoon er niet ook met open ogen intrapt.

Zeebra en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die heeft 16 jaar gekregen, dus dat duurt nog wel even voor die vrij komt. Als hij het red wat betreft zijn leeftijd.

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Ik begrijp vaak echt helemaal niks van politie en justitie. Er wordt veel te weinig ingegrepen.

Biny en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.836
    113
    Tja sorry, maar ik word schijtziek van burgers die denken te weten hoe de politie hun werk moet doen. Terwijl ze 9 van de 10x geen idee hebben hoe het zit. Ga lekker solliciteren als je het allemaal zo goed weet. En anders gewoon je mond houden en al helemaal niet de schuld (indirect) in de schoenen van deze mensen (want dat zijn het hè, mensen) schuiven. Als er fouten zijn gemaakt komen die vanzelf boven tafel, en dan kunnen we er met z’n allen wat van vinden. Laten we tot die tijd wat respect en medeleven tonen aan de politiemensen die betrokken zijn bij deze zaak. Je zou het jochie levenloos vinden, of het moeten vertellen aan de familie. Er dagenlang mee bezig zijn met je eigen 9-jarige in je gedachten. Dan mag het je werk zijn, maar dat betekent niet dat je daar niet goed stuk van kunt zitten. Het laatste waar je dan op zit te wachten, zijn dit soort commentaren.

Maar goed, ik weet dat ik dit te persoonlijk opvat. Dat moet ik niet doen, maar dat lukt me niet altijd even goed. Ik wil er verder ook geen discussietopic van maken, dat lijkt me niet gepast, dus dit is het laatste wat ik er over zeg.

12. MissXray

MissXray Niet meer actief

#172 MissXray, 5 jun 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2022
    En wat zou jouw voorstel zijn? Dat de politie zonder aanwijzingen deuren in gaat trappen van huizen om mensen van hun bed te lichten? Die mensen moeten zich ook houden aan de wet hè? Helaas is rond rijden in een grijze tesla en zich verdacht ophouden nog geen misdrijf toch? Wie zegt dat de politie geen actie heeft ondernomen en de identiteit van deze persoon heeft vastgelegd na een controle? Had je een belletje verwacht van de politie met waar ze die dag mee bezig waren geweest? Had je verwacht dat de politie de hele dag achter zedendeliquenten aan gaat rijden?

Een beetje realisme kan geen kwaad hoor. En voor de strafmaat hoef je de politie ook niet te bellen, dat ligt bij justitie.

Iedereen is verdrietig en gefrustreerd. Er is dagenlang gezocht naar een 9 jarig kereltje. Ik vind ongefundeerde kritiek leveren dan altijd echt een beetje ongepast. Laten we vooral even stil staan bij het immense verdriet van een familie op dit moment.

Philou, chrystel73, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

:cry::cry::cry: Ik word zo misselijk van de gedachten dat dit jongetje misschien nog misbruikt is voor zijn overlijden. Ik hoop zo van niet en dat hij geen pijn heeft gehad al ben ik bang dat hij wel heel veel angst heeft gehad :cry:

14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb dat gesprekje vandaag ook met dochter weer gevoerd. Ik denk dat ze er zo intrapt en dat maakt me zo bang. En je kan het testen door een vreemde van de kinderen eens te laten proberen hoe ze reageren maar daarmee breek je ook in 1 klap het vertrouwen van je kind. Ik heb er hartkloppingen van nu ik dit topic lees.

15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    #175 Mim89, 5 jun 2022
    Laatst bewerkt: 5 jun 2022
    .

16. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Dit ja. Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Arm arm kindje :(

17. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    mensen, laten we realistisch blijven… hoe vaak komt dit voor? De kans is hinderden malen groter dat je kind door een bekende / familie misbruikt wordt.
    We hoeven echt niet bang te worden dat je kind door een wildvreemde van straat geplukt wordt…0.0000000001 % kans

MissXray, Saartje33 en Elsss vinden dit leuk.
  18. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tuurlijk, maar de realiteit is wel dat als je kind zo’n idioot tegenkomt dat het die van jouw is die aan de beurt is.

Jackie87 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Altijd moeilijk dit soort opmerkingen. Het percentage klopt natuurlijk van geen kant. Maar ook al is de kans heel klein, hij is niet nul en een percentage hoger dan nul is gewoon niet acceptabel en de nabestaanden van Gino hebben al helemaal niets aan zo’n percentage.

Kleintjuh85, Clairemin, Gilou en 12 anderen vinden dit leuk.
  20. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    Ja maar gelukkig lopen er niet zoveel van dit soort idioten rond!! Elke is er één teveel natuurlijk

Huismuisie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina