Vermissing Anne Faber

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Narcisje, 7 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.472
    113
    Vrouw
    Ik ben er veel mee bezig... zo'n vreemd verhaal. Ik hoop met heel mn hart dat ze levend gevonden wordt maar ik vrees het ergste....

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik ook omdat ik in die omgeving zelf ook wel eens gefietst heb in m'n eentje. het idee dat je gewoon niet veilig bent.

Ik vrees ook het ergste, ik vind het heel erg, zo'n jonge meid die nog een heel leven voor zich heeft

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja echt verschrikkelijk. Ik heb er geen goed gevoel over, maar hoop natuurlijk dat ik fout zit.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    vreselijk en die onzekerheid voor de familie lijkt me echt ondragelijk
    hopelijk komt er heel snel duidelijkheid

5. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik volg het ook inderdaad.... Wat me wel op valt is dat als een meisje uit een goede buurt vermist raakt alles op alles wordt gezet maar als het om een meisje uit een slechter milieu zou gaan, je het niet eens in de media terug ziet...

LolaBloem vindt dit leuk.
  6. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik volg het ook vanaf het begin.
    Ik hoop en bid dat ze levend gevonden mag worden maar ik ben bang dat het te laat is.

Ik weet niet of ze uit een goede buurt komt, en of het uit maakt waar ze vandaan komt.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Heftig verhaal. Wat mij puzzelt is waarom ze die route is gaan fietsen in de (stromende) regen. Verder staat er bar weinig info over haarzelf in de krant. Vaak wordt er toch wat meer over diegene zelf bij.

8. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Nou het is ook een donker stuk waar ik echt niet alleen zou fietsen zo langs het bos en spoor. Maar ik las dat ze vaak zon fietstocht maakt...

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik hoop op een wonder. Maar elke keer als er weer iets van haar wordt gevonden, begint die hoop toch wat kleiner te worden. Dat er maar snel duidelijkheid mag komen voor de familie, vrienden, etc.

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    kan me voorstellen dat als het midden in de nacht is je daar niet wilt fietsen maar rond 7 half 8 ga je er denk ik niet vanuit dat iemand daar is met kwade bedoelingen

11. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Nee op zich niet natuurlijk maar ik kom uit deze bosrijke omgeving en er is me de laatste jaren teveel gebeurd om met regen weer en dus vroeg donker alleen door de bossen te gaan fietsen. Helaas moet je er dus wel rekening mee houden al ga je daar inderdaad niet van uit..

12. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor de familie. Vreselijk! Heb er zelf ook geen goed gevoel bij nee. Al die spullen die teruggevonden worden..

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Vreselijk. Wat moet die familie door een hel gaan :(

Gisterenavond was in een dorp hier vlakbij een meisje van 18 vermist. De hele nacht is naar haar gezocht en vanochtend vroeg is ze levenloos aangetroffen.
    Werd er helemaal naar van :(

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Wat ik begreep regende het nog niet toen ze vertrok.

Het houdt me ook enorm bezig. Dat je op klaarlichte dag spoorloos kan verdwijnen..

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ook ik denk er veel aan. Zo’n naar verhaal..
    Ik heb er echt geen goed gevoel bij, maar hoop (tegen beter weten in) dat ik morgen wakker word en er een melding is dat ze levend gevonden is.

Lijkt me als ouders of als vriend zijnde zo ontzettend heftig om niet te weten waar ze is en of ze überhaupt nog in leven is..

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh meen je :( wat heftig zeg......​

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Waar baseer je dat op?

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mij houdt het ook bezig. Kijk naar journaal en hoop op een bericht dat ze gevonden is....ik vind het afschuwelijk deze onzekerheid voor familie. Waar zou ze zijn? Wat is er mogelijk met haar gebeurd. Ik vrees het ergste en wordt daar echt heel naar van, bah!
    Wonen dan wel niet in de buurt maar de gedachte dat er dus mogelijk ergens een "gek" rondloopt brrr echt heel erg.
    Hopelijk komt er snel duidelijkheid in welke vorm dan ook

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ben ook wel benieuwd waar je dat op baseert. Als er iemand kwijt is en het is serieus wordt daar mijns inziens echt geen verschil in gemaakt wat betreft media of zoeken.

20. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Ik ga daar dus wel vanuit. In die zin dat ik ook vroeg in de ochtend of later in de middag (vroeg donker) niet alleen ergens ga fietsen waar geen huizen zijn. Teveel voorbeelden gehoord en gelezen helaas.

Deel Deze Pagina