Het houdt mij ook wel bezig. Wat ik op de een of andere manier vaak heb is dat ik ga proberen te denken als de dader. Verder ben ik heel normaal . Maar wat ik bedoel is: ik zou dan willen proberen om geen sporen achter te laten die naar mij kunnen leiden. Ik vind het dus raar dat al die kledingstukken worden gevonden, behalve als de dader die met opzet daar heeft neergelegd om mensen te misleiden. Nu moeten alleen de mensen camerabeelden inleveren tot dat punt, maar wat nou als ze veel verder is gekomen en de dader die spullen daar expres heeft neergelegd. Dat soort dingen bedenk ik dan weer. Waarom niet toch blijven focussen op de hele route... Ik vrees wel het ergste en ik hoop ook dat ze snel gevonden wordt, want de onzekerheid en de onmacht lijken me echt verschrikkelijk. Bah, zieke mensen op deze wereld!
Ik ga ervan uit dat ze onderweg naar huis was en werd overvallen door de hevige regen. Door de regen fietsen is nu ook weer niet zo heel spannend en al helemaal niet in de vroege avond. Ik vrees dat ze op de verkeerde tijd en plaats is geweest.
Het houdt mij ook al de hele week bezig. Ik las dat daar in de buurt ook een man(?) was overvallen toen hij voorbij fietste door ik dacht 3 mannen. Ik zou haast denken dat ze van haar fiets is getrokken voor een roofoverval, dat de overvaller op haar fiets ervandoor is gegaan, op een rustig plek heeft gekeken wat er in de jas zat. Die weg heeft gegooit daarna, doorgefietst is omdat er misschien mensen aankwamen en dus verderop de tas heeft bekeken, die weggegooit en weer doorgefietst om vervolgens de fiets in de vijver te rollen. Je gaat van alles bedeken... Ik ben daar ook niet bekend dus ik weet niet of het zou kunnen.
Klopt, volgens mij wonen wij dicht bij elkaar Wat ik begrepen heb is het geen moord of ongeval geweest. De rest moet nog uitgesloten worden.
Zag op fb bij de reacties staan van Anne's foto, dat mensen zeiden dat ze een weerspiegeling zagen in haar jas van een persoon. Lijkt me echt verschrikkelijk. Die onzekerheid van haar ouders, vrienden enzo.. Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt
Wat ik net lees is dat ze het leven niet meer zag zitten. Wss is het zelfmoord. Maar het zijn allemaal speculaties Vraag me af of er bekend gemaakt zal worden wat er nu gebeurd is.
Ja er werd behoorlijk gespeculeerd... Ik heb (nog) niet gelezen dat iets medisch uitgesloten werd. Maar als het zm is en ze plaatsen dit bericht, dan vermoed ik dat ze het daarbij laten.
Nee klopt. Ik las dit van iemand die dit als reactie had gegeven op 1 van de nieuwsberichten. Diegene zou haar kennen. Maarja zoals ik zei het zijn allemaal speculaties. Het blijft hoe dan ook verschrikkelijk.
Ik heb ergens gelezen dat ze een route ging fietsen, dat deed ze wel vaker. En dat daarom onbekend was waar ze heen ging? Mocht dit echt het geval zijn, vind ik dat niet slim als meisje alleen in een bos... Ik heb er ook een naar gevoel bij. Vind het zo erg. Ik zag als eerst die post op facebook en ik weet nog dat ik dacht: "oh, weer zo'n meisje. Nou ja, zal morgen wel gevonden zijn." En dan komt er bericht op bericht, en langzamerhand verlies je de hoop
Ik heb die foto al een paar keer bekeken maar ik zie er niet perse angst in. Wel ben ik bang dat er iets gruwelijks is gebeurd
Ik word persoonlijk een beetje kriegelig van al die speculaties over die foto in de regen. In het whatsappgesprek zie je duidelijk dat er toen nog niks aan de hand was.. En dan nog, laat dat aan de politie over..
Ik denk dat we helaas tot de conclusie moeten komen dat ze niet meer leefd. Die kans is niet zo groot. Daarnaast is NL gewoon een veilig land. 100den mensen fietsen elke dag alleen of samen door het bos. Kinderen fietsen ovet landweggetjes in de polder. Maar zelden of nooit gebeurt er wat. Het gaat eigenlijk altijd goed. Tot dat het eens mis gaat omdat iets of iemand het nodig vond om het leven van een ander af te nemen. Een leven waar hij of zij helemaal geen recht op had. Want je blijft gewoon van een ander af. Wat er precies is gebeurt weten we niet en komen we misschien nooit achter. Wat ik voor de familie hoop is dat ze snel wordt gevonden.