Ik heb ergens gelezen (ik geloof het dossier van die verdachte) dat hij inderdaad vaak samenwerkte. Die verkrachting waar hij voor vast zat was ook samen met een ander. Die bracht hem met de auto en wachtte dan op de parkeerplaats. En andersom is ook gebeurd. Dus misschien is het wel zo ja... We weten het helaas niet. Nog steeds niet
Dan ben je toch ook goed gestoord als handlanger zijnde? Dat je er ook nog aan mee wil werken terwijl je weet wat iemand een ander bewust aan wil doen?
Ja zijn dna op de rugtas maar is officieel niet bevestogd. Er wordt niks naar buiten gebracht. Als het waar is dan is het keihard bewijs.
Nogmaals wij weten echt niks, enige wat wij kunnen doen is hopen dat ze snel gevonden wordt Zonder informatie zijn er zoveel scenarios mogelijk...
Oh oh wat lees ik nu allemaal, hij had een auto en reed daarin gewoon rond... het wordt steeds erger.
Klopt dat las ik ook, de auto wordt nu onderzocht. Maar als het allemaal waar is en als hij ook daadwerkelijk de dader is, vergroot het enorm zijn mogelijkheden....
Die handlanger had ook iets gezegd in de trant van: "Michael had het er al langer over dat hij iemand wilde verkrachten." (Over die verkrachting waar hij nu voor vast zit). Maar het gebeurde ook andersom hè, dat die handlanger boevenpraktijken deed en dat Michael standby stond. Zo bizar
Nu we weten dat hij die auto mee had van zn moeder en in Spakenburg is gesignaleerd kan Anne echt overal zijn..
ik zag net op fb staan dat er een jonge vrouw ergens in het buitenland is gevonden helemaal verward (en naakt) enzo volgens mij Brazilië en ze vragen zich af of dat Anne is maar ik vraag me af zou dat überhaupt kunnen? staat op de pagina van een ene Lukas almeida uit fortaleza
Als zijn DNA op een tas zit is dat geen keihard bewijs dat hij Anne iets heeft aangedaan Dan is dat enkel bewijs dat hij de tas heeft aangeraakt..
Gelezen idd, lijkt mij sterk. Staat ook een foto bij van de vrouw maar die is niet scherp. De neus van de vrouw lijkt in iedergeval veel smaller dus dit zal haar echt niet zijn..
Ik zie de foto nu ook en dat meisje heeft een tattoo van een kroon op haar schouder. Moet toch heel snel duidelijk zijn of dat Anne is, toch??