The Blacklist, Homeland, Grimm, Sleepy Hollow, OITNB. Zomaar wat series die we nu hebben gezien, maar die nog verder doorlopen in seizoenen. Prima natuurlijk, maar voor onze volgende seriereeks zou ik graag eens een serie willen volgen waarvan alle seizoenen al op Netflix staan . Wie heeft er leuke tips?
Dexter, Breaking Bad, Sons of Anarchy, The Killing....ga er tenminste vanuit dat deze er allemaal nog op staan.
Hmm, ik zie dus net dat Dexter er niet meer op staat. Balen, was echt een goede serie. White Collar is trouwens ook leuk!
Wij hebben under the dome en the 4400 gekeken en kijken nu naar teenwolf (best een slechte serie mja eenmaal aan begonnen wil je ook weer weten hoe het afloopt haha)
The100, vampire diary's, the originals, grimm, once upon a time,dexter,I ZOMBIE,orange is the new black,penny dreadfull
Hannibal! Echt ik vind Silence of The Lambs echt een verschrikkelijk film maar de serie Hannibal is echt geweldig! Het is echt een psychologische thriller en echt een enorme aanrader om eens te kijken. Ik heb in 1 dag een heel seizoen afgekeken omdat ik zo nieuwsgierig was hihi.
Orphan Black. Alle seizoenen staan op Netflix en heeft gewoon een einde. Vind het ook altijd irritant dat de helft van een serie op Netflix staat en je dan de andere seizoenen ergens anders vandaan moet halen. O ja, en The Good Wife is ook een aanrader! Veel seizoenen en helemaal compleet .
Klinkt goed! Ik heb die serie nooit een kans gegeven, omdat ik dus idd aan Silence of The Lambs dacht. Maar door jouw enthousiasme ga ik Hannibal dus proberen. Thanks .
Dat had ik dus ook maar geloof mij, het is totaal niet te vergelijken met Silence of the Lambs, het lijkt er niet eens op. Ik was echt na twee afleveringen helemaal om. Hij is zo'n spannend psychologische spel aan het spelen ( Hannibal ) dat je er helemaal zelf in op gaat, het is zo spannend en leeft helemaal mee met al die andere karakters. Het word iedere aflevering alleen maar beter en beter
Bedankt voor alle tips dames!!! Eerstvolgende wordt sons of anarchy . Orphan Black ben ik ook benieuwd naar.... en the killing... en the bridge......haha. Nog genoeg te zien .