https://nos.nl/l/2448927 Wat een vreselijke vermissing weer! De kans dat ze nog in goede gezondheid worden gevonden wordt natuurlijk steeds kleiner. Ik hoop dat er vandaag duidelijkheid komt voor allen die om hen heen staan.
Het houd me erg bezig. Ik heb zelf een pgb-kindje gehad (inmiddels overleden) en ik weet hoeveel vertrouwen je als ouder moet hebben in de begeleiding. En ook dat je die niet zomaar krijgt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Sanne Hebe heeft meegenomen, wat hier en daar wordt beweerd Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Heel verdrietig. Ik zag gister de brandweer met een bootje erachter rijden. Dacht echt nou, nu is het klaar. Maar nog steeds niet gevonden. Ik kan me ook niet voorstellen dat het meisje ontvoerd is. Daar zijn echt nul aanknopingspunten voor naar buiten gebracht. Het is echt een drama voor iedereen die betrokken is.
Wat vreselijk, en in wat een onzekerheid zitten de naasten Ik kan me niet voorstellen dat zo'n begeleidster het kindje iets zou aandoen, dus ga er dan toch maar vanuit dat het een ongeval is.
Zo bizar dat ze zomaar van de aardbodem verdwenen lijken. Wat moeten die ouders ongerust zijn. Hopelijk worden ze vandaag gevonden. Ik hoop nog steeds op een goede afloop, maar ben er wel bang dat hulp te laat komt
Heel bizar, als ze een ongeluk zouden hebben gehad zouden ze toch allang gevonden moeten zijn? Ook als ze bijv ergens het water in gereden zijn, op klaarlichte dag zijn daar dan toch getuigen van zou je zeggen. Het houdt me de hele dag bezig
Er zijn in dat gebied best veel dijkjes met slootjes ernaast. Als ze een stukje binnendoor zijn gereden is het niet ondenkbaar dat ze ongezien in het water zijn beland.
Helaas werkt de praktijk anders. Als het net op een moment gebeurt dat je er alleen rijdt of in elk geval niemand achter je ... Als er vanaf de weg niet direct sporen te zien zijn en je schiet bijv. tussen 2 bomen door een greppel in, groot kans dat niemand het ziet. Dit is helaas wel vaker voorgekomen Waarbij nu ook nog de onzekere factor is dat ze ook niet altijd een vaste route reden. Zo verdrietig dit, ik blijf me theel m'n hart ook hopen op een goede afloop, maar m'n verstand zegt wat anders ...
Oh ok, ik ben niet bekend met het gebied inderdaad, dank je. Wat een verschrikking voor ouders van beide meiden die onzekerheid
Het is ook gewoon zo gek dat die auto gewoon nergens meer is gezien door andere mensen. Zeker in de tijd van dashcams had ik ergens deze dagen toch al een update verwacht dat die auto gespot is op beelden wat weer aanknopingspunten geeft. Vind het trouwens ook raar dat opsporing verzocht gisteren de enige was die daadwerkelijk de foto toonde van de auto. (Dus geen voorbeeld foto, echt de foto van de gezochte auto) Buiten het merk en kleur zijn bepaalde kenmerken aan de auto zoals een krasje of weet ik wat ook cruciaal. Verder laat geen enkele nieuwszender die foto zien. Juist omdat die auto ook nog steeds niet gevonden is, ga ik uit van een ongeluk te water ofzo. En mensen die zeggen een auto is nooit in een keer onder water, wie zegt dat ze niet geprobeerd heeft eruit te komen en haarzelf en Hebe te redden? Daarnaast kan ik mij ook inbeelden dat het best moeilijk is om een kind van 1.40 te redden als deze niet in staat is om zelf mee te werken. Ik snap daarom wel dat de politie alle scenario's nog open houdt omdat er gewoon 0,0 aanwijzingen zijn wat er die zich heeft afgespeeld. Juist omdat het signaal van haar telefoon vroeg verloren ging op de route, ze kunnen nog door gereden zijn of juist toen een ongeluk gehad hebben. Ik ga niet uit van een ontvoering, ook niet van een eventuele 3e persoon. Maar snap sommige hun gedachten wel nu die auto nog steeds niet is gezien of gevonden. Echt afschuwelijk en het houdt me al gisteren en vandaag al hele dagen bezig, laat staan hoe beide families zich moeten voelen.
Wat hoop ik dat ze onder aan een dijk in leven gevonden worden.. of ergens tussen de bosjes. Maar beiden nog ' levend' al vermoed het feit dat de telefoon geen signaal meer heeft dat ze ergens ter water geraakt zijn. Ik ga er niet vanuit dat haar begeleidster haar wat aangedaan heeft. Op c zijn school zie je zo veel PGB-ers. Deze mensen zien de kinderen soms vaker en intensiever dan hun ouders. Dat kan je echt wel een bijzondere band noemen.
Arme ouders aan beide kanten... je ergste nachtmerrie dat je kind vermist wordt en het ziet er niet gunstig uit gezien de tijd die doortikt vrees ik
Zag net een bericht op fb voorbij komen van de beste vriend van Sanne, de wanhoop in het bericht..... vreselijk. Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor iedereen.
Ik ga er ook vanuit dat er een ongeluk is gebeurd, maar wat een wanhoop. Ik las ergens dat haar telefoon geen signaal meer gaf tussen bepaalde hectometer paaltjes. Je zou toch zeggen dat er op dat stuk iets gebeurd moet zijn?