Wat verschrikkelijk . Ik had gisteren het amber alert al gehoord en kreeg later op de dag pas door dat het om Hebe en haar begeleidster ging. Ik ben haar gezin al vaker online tegengekomen afgelopen twee jaar vanwege hun zoektocht naar nieuwe hulpverleners, een nieuwe dagbestedingsplek en het creëren van het Hebe huis. Ze heeft een complexe zorgvraag en dat heeft mijn interesse altijd gewekt vanwege mijn eigen werk, echter niet in mijn omgeving. Maar iets wat je interesse wekt houdt pik je toch steeds weer op, vandaar dat ik al vaker iets gelezen heb over hen. Het blijft zo bizar dat ze gewoon verdwenen zijn en nog niet gevonden zijn. Zo beangstigend voor beide gezinnen en omgeving . Heel, heel verdrietig.
Rond 14.15 uur meldt de politie dat het AMBER Alert is afgesloten. Politiewoordvoerster Annemarie Bardoel geeft aan dat er in ieder geval geen nieuwe ontwikkelingen zijn. Het afsluiten van het alert verliep om automatisch, ‘vanwege technische of juridische redenen’.
De moeder is volgens mij helemaal van Fb af. Maarja wie weet ook wat voor berichten ze kreeg. Echt verschrikkelijk dit Ik denk ook niet dat de begeleidster Hebe heeft meegenomen. Denk ook eerder aan een ongeluk oid...
De moeder heeft haar account verwijderd, dan is het bericht ook weg. De politie zegt: #Hebe en Sanne zijn nog niet terecht. We kijken nog steeds naar hen uit. Het Amber Alert wordt automatisch afgesloten en is niet verlengd. Op http://politie.nl is nog altijd alle informatie over deze zaak terug te vinden. Blijf informatie met ons delen!
Ik vind het ook zo'n vreemde zaak. Houd me toch ook wel best bezig. Heel triest allemaal. Ik begrijp trouwens niet helemaal in welke situaties allemaal het signaal van een telefoon verloren wordt. Batterij op? simkaart eruit gehaald? te water geraakt?
Kunnen alle bovengenoemde punten zijn. Wij komen wel eens in de jachthaven daar. Het is een super mooi plekje maar de weg is een beetje wobbel de bobbel en smal. Dus als je moet uitwijken van een tractor en je verlies de macht over het stuur lig je zo beneden in de greppel. Ook de weg richting voorbij de haven ligt op een hoge dijk met water ernaast. Als je daar vanaf gaat lig je in de vaart. Die is daar gewoon diep en de helling steil. Dus je duikt er zo onderwater of rolt op de kop. Ik vind het rijden langs water sowieso verschrikkelijk. En het is daar zeker niet anders. Inmiddels lees ik dat er een strook afgezet is op de a59. https://www.telegraaf.nl/nieuws/987383379/rijstrook-a59-afgezet-in-zoektocht-naar-vermiste-hebe-en-sanne
Ik vind het maar lang duren allemaal... Heb weinig goede hoop. Ik weet wel bijna zeker dat Sanne Hebe niks aangedaan heeft. Ik kán en wíl het niet geloven... Ik hoop dat er snel rust komt!
Ik verwacht een ongeluk. Maar hoe langer het duurt voor ze gevonden worden, hoe kleiner de kans dat ze het overleven .
Ik lees nu allemaal beschuldigingen op social media richting die 'beste vriend' van Sanne, een man genaamd M.ark Deckers. Jeetje de Facebook recherche is weer los... ik vind hem ook een vreemde vogel en z'n geschiedenis is niet helemaal zuiver, maar om iemand dan maar op grond daarvan als schuldige te gaan zien lijkt mij dat de politie zulke dingen ook wel weet.
Wat wordt er gezegd over zijn geschiedenis dan? Ik vermoed nog steeds dat ze te water zijn geraakt. Dit moet de hel op aarde zijn voor de ouders van beide meiden. Weer een nacht in met onwetendheid.
Zie net dit voorbij komen....vind het nogal wat om dit zo te plaatsen.... Ben benieuwd wat er nig meer naar boven gaat komen. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02o3smKzSp7ES9DNZHJwGwsmv8uUK9Nw242tqBd6RkJTKiubKjsk4hUdjmwBpRyUbCl&id=100086519125827
Hier wordt geen naam genoemd, hoe weet je dat het om hem gaat? Niet dat ik het niet wil geloven hoor, maar zomaar beschuldigen, ik weet niet
Omdat hij het boegbeeld was van die club. Maar natuurlijk blijven het speculaties, ik heb het ook weer weggehaald want wil daar verder ook niet aan deelnemen. Straks heeft deze man helemaal niks misdaan en wordt hij zo aan de schandpaal genageld op social media.
Brr.. hoop maar dat er snel duidelijkheid komt.... Zei gisteren al tegen mn man.... mijn onderbuikgevoel zegt me dat er iets anders is gebeurd dan een noodlottig ongeluk....Weet niet precies waarom.... Ergens hoop ik maar dat mijn gevoel niet klopt....