Vermissing Sanne en Hebe

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bloempjelief, 19 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXray

MissXray Niet meer actief

Precies, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. En wat is fout? Kennelijk zijn ze helemaal niet bij het einde van dit spoor gevonden. Alsof de politie op deze uitkomst gehoopt had. Die mensen hebben dag en nacht lange diensten gedraaid om deze meiden veilig thuis te brengen. Maar goed, wie weet geeft het mensen een lekker gevoel om iemand te kunnen bashen.

Zuul, ClaireDeLune, Philou en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik heb geen idee hoe zij die sporen beoordeeld hebben en uiteraard zijn er dingen vreemd in elk verhaal waarin je zelf niet meespeelt en dingen gedaan worden vanuit keuzes die gemaakt moeten worden. Het is alleen niet aan mij of andere buitenstaanders om daar over te oordelen. Ik was er niet bij en zij hebben naar eer en geweten keuzes moeten maken in een intense zoektocht waarin hun doel was om de auto en Sanne en Hebe te vinden.

Sado en evaleana vinden dit leuk.
  3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Goh, de beste stuurlui staan weer aan wal.
    Wat hier door sommigen met droge ogen gezegd wordt… schandalig gewoon.
    Conclusies baseren op wat her en der in de media geroepen wordt is enorm gevaarlijk. Alle ins en outs komen echt niet naar buiten. En al helemaal niet zo snel.

Zuul, ClaireDeLune, nizzie86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik 'speculeer' helemaal niks. Ik vraag het me gewoon af.

Huismuisie en Suzi98 vinden dit leuk.
  5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Nogmaals: ik veroordeel niemand ofzo he. Je zal het maar moeten oplossen. Ik vraag het me gewoon oprecht af.

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Sorry hoor maar dit slaat natuurlijk ook nergens op he. Dat je je iets afvraagt wil niet meteen zeggen dat je iemand loopt te 'bashen'. Jeetje zeg je doet net alsof ik zeg dat de politie schuldig is ofzo.

Huismuisie vindt dit leuk.
  7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.504
    13.796
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Precies.
    Wij reden vandaag ook op zo’n dijkje met nogal veel plekken waar je ongezien te water kan belanden (is dan ook al regelmatig gebeurd in het verleden).
    We reden daar met de kinderen, in de auto, puur omdat we op de terugweg van iets kwamen en m’n man het wel leuk leek om de kinderen zijn nieuwe werklocatie alvast te laten zien.
    Het was ook nog eens nat, dus glad op de weg én ik zat zelf niet achter het stuur, dus ik zat met geknepen billetjes op de bijrijdersstoel kan ik wel stellen :|
    Echt zo’n weggetje waar je liever niet komt, zéker niet in herfst/ winter.

Zo waren we ook ooit op zoek naar kinderopvang. Hadden ook bij een locatie gekeken die super goed beviel, maar lag dus wel ‘in de weilanden’ aan een smal weggetje. Echt zo’n weggetje waar je niet wil rijden met slechter weer (nog erger dan de weg waar we vandaag over kwamen).
    Was dé reden om toch niet voor die organisatie te kiezen, al vonden we dat wel de beste opvang naar ons zin verder.

On-topic: vreselijk drama dit :cry:

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Achteloos. En ik heb het over de melding op dat kruispunt niet over de hele zoektocht! Beetje flauw om dat zo uit de context te trekken.

Mim89 vindt dit leuk.
  9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    Ook in t donkerste moment van hun nog jonge leven samen...

Afschuwelijk voor de families en betrokkene wat ook de toedracht moge weze.

Zuul, nizzie86, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Heel mooi gezegd.

Rust zacht lieve meiden. ❤️

nizzie86, Spectre, Robijn89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik had t ook over die melding op dat kruispunt.
    Ik trek niks uit de context, ik vind het oprecht heel naar om iemand 'zomaar' laconiek te noemen bij zo'n ernstige zaak. Jij geeft een mening om iemand laconiek te noemen, ik geef een mening dat ik dat een nare opmerking vind. Hoezo ben ik dan flauw en jij niet? Ik snap hem niet :oops:.

Syane en evaleana vinden dit leuk.
  12. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb geen eens zin om het je uit te leggen.

On topic. Ik hoop dat de vrienden en familie wat deze twee jonge mensen de ruimte krijgen om dit verlies te verwerken. Ik lees dat die ‘beste vriend’ van allerlei plekken bedreigd en beschuldigd wordt. Heel erg triest :(

13. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dat is dus zo gevaarlijk als men de gewone burgers erbij betrekt in een grote zoek aktie naar een vermissing.
    Ja het heeft ook veel gebracht qua extra tips en sporen (bijvoorbeeld de jas van Anne Faber was daar een mooi voorbeeld van) maar het kan ook zoveel ellende met zich mee brengen. Die moeder van Hebe werd ook bedreigd en dat ze over der rug van haar dochter aandacht zocht. (Omdat ze gewoon haar dagelijkse strubbelingen met een meervoudig gehandicapt kind poste op internet op haar eigen website. Niks mooier maken dan het was) maar de liefde die er voor Hebe uit de tekst spatte vergeet men massaal als moeder één keer begint over een depressie ivm het zware zorgen en altijd aan staan en tegen dichte deuren lopen bij gemeentes voor zorg.
    Hoe durf je?

Mensen zijn gewoon brutaal en spitten alles wat er over je te vinden valt uit terwijl je met een vermissing bezig bent en gewoon twee geliefden mensen terug wilt. Je mag je bedenkingen hebben maar dat hoeft geen recht te zijn om die klakkeloos op internet anoniem te zetten richting familieleden en vrienden ervan.

Laatst toevallig de documentaire gezien over de broertjes ruben en Julian, dat die moeder dus zei dat er daadwerkelijk vreemden vonden nadat ze mee hadden helpen zoeken recht hadden om bij de begrafenis aanwezig te mogen zijn.
    Echt hoe ver kun je gaan?
    Dat je denkt ik als vreemde van die familie wil helpen zoeken, maar nu ze dood gevonden zijn mag ik dan ook bij de begrafenis aanwezig zijn want ik wel mee gezocht naar jouw overleden kinderen.

Mensen die vinden dat zij het recht hebben om naderhand de doodsoorzaak te weten te komen of hoe iets heeft plaatsgevonden liefst met beelden.
    Dat is niet helpen, dat heet eigenbelang want dat is blijkbaar belangrijker dan het leed van een ander.
    Zullen vast en zeker ook mensen met wel de juiste bedoelingen meelopen zoeken.

Maar dat je bijvoorbeeld 112 terug belt omdat jij eerder sporen vond dan de politie en het daar niet met eens bent dan denk ik ook van ja denk eens na waar 112 voor is? Is het nu zo belangrijk op dit moment om je gelijk te krijgen?
    Politie zijn ook maar mensen die hun werk doen en verschillende tips bij langs moeten gaan en zelfs door omstandigheden (kpn storing) te lang op het verkeerde spoor zaten.

Hoe je het went of keert dit is een heel triest ongeval geweest met verschillende omstandigheden die de vondst bemoeilijkt hebben waardoor deze twee meiden zijn overleden en dat is al erg genoeg.

olleke, NiekeKris, spruitje80 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Haar telefoon is waarschijnlijk in het water gevonden

15. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Hoe weet hij nou weer dat ze de auto niet zijn uitgestapt. Alsof die man die het meldde daar heeft staan wachten en kijken.

MissXray vindt dit leuk.
  16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    #176 Mim89, 21 okt 2022
    Laatst bewerkt: 21 okt 2022
    Ja dat heeft ie dus wel gedaan. Hij is aan de overkant blijven staan wachten. Heb ook een interview met hem gehoord waarin hij het vertelde.

Screenshot_2022-10-21-17-06-25-94_dc00545bd3b8828f033a02ac25b2d36d.jpg Screenshot_2022-10-21-17-06-40-11_dc00545bd3b8828f033a02ac25b2d36d.jpg

17. tuc

tuc Niet meer actief

Dat heeft die man dus inderdaad gedaan ja. Even verderop staan kijken wat er met de melding gedaan werd.

Edit: spuit 11

Huismuisie en Mim89 vinden dit leuk.
  18. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
  19. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Weet je? Soms kan het gewoon beter zijn om je even iets NiET hardop af te vragen. Gewoon niks zeggen. Even bedenken dat het wel kán om iets te roepen, maar dat het niet hóeft. Omdat het verder niks toevoegt. Scheelt vaak een hoop gespeculeer.

Nellie4, chrystel73, Robijn89 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina