Pretty little liars, wie is A?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by pientje1, Oct 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik kijk de serie al een aantal jaar, maar begin me een beetje te irriteren aan die A :D. Wie zou het nou zijn? Een van die 4 meiden? Of leeft Allison nog? Ik ben nu bij aflevering 7 van serie 4, maar ga er vanuit dat het aan het eind van deze serie nog niet bekend is.

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Heb gegoogled en gedaan, en ze hebben het over een 'geheime'
    tweelingzus van Allison, die van leven geruild zouden hebben ..

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Oo nieuwe google resultaten leveren op dat Ezra 'A' is..

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

In de laatste aflevering die ik heb gezien (13 van seizoen 4) is Ezra A. En hebben ze het erover dat Allison nog wel leeft, ze was bang van redcoat (cece heet ze geloof ik) en is dus niet vermoord maar ondergedoken.

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Hier hetzelfde.

Ik word wel een beetje gek van hoe ze het steeds uitstellen en omleiden. Ook met eerst alleen A en toen opeens allemaal hulpjes en toen opeens red coat.. Op elke vraag krijgen we steeds meer vragen. Ik denk ook dat als je de eerste periode opnieuw zou kijken het helemaal niet logisch was geweest als Mona A was. En ook hoe dom die meisjes zijn dat ze ondertussen niet door hebben dat je als je een of ander bewijs ziet je het gelijk mee moet nemen in plaats van het eerst te vertellen en dan terug te gaan want natuurlijk is het dan steeds opeens verdwenen.

Zucht, frustrerende serie maar ik blijf toch kijken :D.

6. pientje1

pientje1 Niet meer actief

En dan vooral in het donker terug gaan ;).
    Oke ezra. Verbaasd me niks dat ze hem verdacht maken.
    Van mij mogen ze er wel een eind aan gaan breien.

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    De halloween aflevering van vorige week gezien?

Allison leeft gewoon..

Volgens de boeken had ze een tweelingzus, maar de serie verloopt sowieso anders dan de boeken.

Ook ezra zie je daar weer in.. Iedereen denkt nu dat hij A is maar dat dachten we ook van Mona ;)

Januari komen er pas nieuwe afleveringen, maar vorige week was dus de halloween aflevering waarin je ook een stukje zag van de nieuwe serie ravenswood (telt nu 2 afleveringen) mooie serie is dat.

Oa met caleb.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,177
    35,852
    113
    Ja, ben nu ook aan Ravenswood begonnen. Maar van mij mogen ze er ook wel een einde aan breien hoor. Nu lijkt het trouwens idd alsof Ezra A is, maar ze kunnen het elke aflevering weer helemaal anders afspiegen, vind het eerlijk gezegd wat irritant worden.

Share This Page