Hoi, De derde partner advertentie die hier naast staat (onder Labelfriends) zorgt bij mij continu voor een pop-up dat ik een nieuwe versie van flash moet installeren. Dat is sinds gister, is ie geupdatet ofzo? Het is echt heel irritant omdat ik op werk natuurlijk niet zomaar iets kan installeren. Maar in mijn pauze wil ik wel af en toe op zp kijken. Hebben meer mensen hier last van? Is er misschien iets aan te doen? Groetjes Rosa
Ja dat heb ik ook! Bij mij verschijnt die melding van installeren ook iedere keer. Iedere keer als je een andere pagina aanklikt, echt heel irritant! Ik wist niet dat het aan die advertie lag maar lees ff met je mee wat we er aan kunnen doen....
o ja het maakt bij mij niet uit of ik nou op installeren of niet installeren klik, het werkt beide niet.
Hier geen problemen met de site, maar ik heb (volgens mij) vorige week ofzo nog een update gedaan. Misschien daarmee te maken?
Ik heb even wat aangepast, zijn de problemen nu opgelost? Kan zijn dat je de pagina wel even moet refreshen omdat de oude banner nog in je cache staat. Lotte