De leidster van het kdv van de groep waar onze zoon zit is vermist Hierbij de link, als iemand iets weet, graag laten weten aan de politie! 112 Twente — VERMIST: 31-jarige Elize Assink uit Hengelo; sinds 6 januari vermist; wie heeft informatie?
Hopelijk wordt ze snel gevonden! Is bekend waarom de familie een week heeft gewacht met het inschakelen van de politie?
Dat staat toch in het nieuwsbericht? Omdat volwassenen het recht hebben een tijdje te verdwijnen. Er is blijkbaar geen indicatie voor een misdrijf oid. Dit gebeurt wel vaker bij vermissingen van volwassenen, vreselijk lijkt me dat voor familie en vrienden
Er staat ook dat dat niets voor haar is zegt de familie en vrienden. Ik vind het dan vreemd dat, ookal zegt familie dat ze vermist is en dat dat niets voor haar is, de politie toch besluit nog geen actie te ondernemen. Kan me ook niet heugen dat dat de standaard procedure is bij volwassenen.
Heel apart verhaal! Haar auto staat nog bij haar ex, maar zij is nergens te bekennen. Vraag me meteen wat dingen af: Waar zijn haar kinderen? Zijn die wel gezien? Waar is haar ex-man? Is die wel te bereiken en gezien? Wat is zijn verhaal?
Kijk bijv maar naar de vermissing van Henry de Vries, precies hetzelfde... Politie heeft pas recent actie ondernomen en man is al sinds november vermist. En actie is volgens mij alleen maar ondernomen omdat er toch nog wat verdachte dingen aan het licht gekomen zijn....
Owww daar komt overbezorgde mama Mnon aan. HELLUP!!! Alarmbellen, zal toch niks raars zijn in haar privéleven dat bij terugkomst zorgt voor gevaar voor de kinderen van het kinderdagverblijf.. Ik hoop ten eerste natuurlijk dat alles goed is met de leidster en dat ze überhaupt nog terug komt! En natuurlijk de andere vrouw ook
Wat een nare berichten.. Mbt de dame uit Zevenbergen las ik ergens dat de ex er niets mee van doen heeft want die zat de hele dag bij familie schijnbaar.. Maar goed hoe dan ook verschrikkelijk voor beide families en de kindjes!
Ik weet verder ook niets ... Alleen dat ze vermist is En het lijkt idd uit vrije wil omdat haar auto ook weg is En dan onderneemt de politie niet zo snel actie helaas Geen idee wat de consequenties zijn voor de kinderen van het kdv Nu is eerst belangrijk dat ze terugkomt En aks ze uit vrije wil is weggegaan en terugkomt neem ik aan dat er eerst hulp geboden / gezocht wordt voor ze weer aan het werk kan Voor nu vind ik het belangrijkste dat ze (levend) en in goede gezondheid gevonden wordt
Lijkt me verschrikkelijk voor de familie om te moeten toezien hoe de politie maar afwacht. Vooral wanneer dat geen normaal gedrag is voor de vermiste. Hoe machteloos moet je je wel niet voelen dan? Hopelijk is het niet te laat wanneer de politie besluit om van haar kont af te komen.
Dit. Volgens website van vermist: Ex van vermiste Claudia Oskam aangehouden zondag 12 januari 2014 Gisteren meldden we op de site al de verontrustende vermissing van Claudia Oskam (37) uit Zevenbergen. De vrouw was vrijdagmiddag rond 16.30 uur voor het laatst gezien bij haar ex William R. aan de Veldkers in Zevenbergen. Ze was daar geweest om over een financiële kwestie te praten. De vermissing was om meerdere redenen verdacht. Zo kwam het tijdstip waarop Claudia volgens William lopend was vertrokken niet overeen met wat een overbuurman, die rond die tijd zijn auto stond te wassen, had gezien. Verder bleek dat William 's avonds een huisartsenpost had bezocht om een wond aan zijn hand te laten behandelen. Een en ander was voor de politie blijkbaar aanleiding om hem afgelopen nacht aan te houden. Al met al geen bemoedigend nieuws voor de familie van Claudia. Wat nu is er niet alleen de vraag waar ze is, maar vooral of ze nog leeft.
Is ook verschrikkelijk Hier ook al eens een vriend vermist gehad Toen gingen er ook dagen overheen voordat ze in actie kwamen Maar toen vonden ze aanwijzingen waardoor ze actie ondernamen Uiteindelijk is hij teruggevonden omdat hij zelf contact heeft opgenomen Uiteindelijk bleek hij door psychische problemen weg te zijn gegaan Ook dat was een vreselijke tijd En ook al ken ik deze vrouw van wekelijkse bezoekjes van zl aan het kinderdagverblijf dus niet heel erg goed, het doet me wel weer denken aan die vreselijk tijd
ik kom uit hengelo zag al op fb en heb het gedeeld,heel naar hoor! en over welk kdv gaat het? mag ook per pb hoor.