Nog nergens nieuws te vinden. Morgen vroeg gaat zl naar het kdv. Misschien dat ik dan meer hoor maar dat denk ik niet .... Bah... ben er gewoon naar van sinds gisteravond
Haar ex man zit vast. Een meisje die ik op FB heb kent deze man. En hij is vandaag aangehouden omdat zijn verhaal niet schijnt te kloppen met de verhalen van andere die hem hebben gezien.
nee dat is ook mijn gevoel helaas bah ... kon ik maar iets doen maar zolang de politie denkt dat de vrijwillig weg is gegaan (en miss ook wel is gegaan) zullen ze weinig doen helaas hopelijk snel (goed) nieuws
Ze post net dat er in Zevenbergen bij de Caldic fabriek een lichaam is gevonden.. Het is alleen nog niet bekend of dit om de vermiste vrouw gaat.
Toevallig...tis hier niet ver vandaan en verschillende fb vrienden van mij kennen claudia..dus heb de oproepjes al wel tientallen keren voorbij zien komen. Hoop dat ze haar levend terug vinden. ts, ook erg zeg...de leidster van je kindjes.
De broer van Claudia heeft bevestigd dat het gevonden lichaam van Claudia is. zie omroep brabant. Vreselijk.
Echt vreselijk .... Hier verder nog geen nieuws Straks naar het kdv om zl weg te brengen Ben benieuwd of ze al meer weten (en mogen zeggen) ...
Oh wat erg, die arme kinderen van Claudia Oskam! Arme stumpers, in één klap hun moeder en 'vader' kwijt. Ik hoop dat er nog genoeg mensen zijn om deze kinderen op te vangen en héél veel van te houden. RIP Claudia.