Vermiste jongen waarschijnlijk gevonden.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knap, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Snap je gevoel wel hoor.

Zei dit vanavond ook tegen mijn zoon. Van je hoeft van mij niet een krantenwijk te doen. Blijf maar thuis zo lang het kan. :):) Wel denk als die het zelf wil met 14/15 vakken vullen.:)

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja idd steeds vaker hoor je dit soort verhalen... Het zal je kind maar zijn die zoiets overkomt:(

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Arme knul en arme familie! Wat verschrikkelijk..

Ik heb twee dochters van 15 en 13 jaar, maar overal waar ze heengaan, sporten, vriendinnen etc, alles wat 's avonds is, worden ze gehaald en gebracht... Ik durf niet anders meer...

4. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Maar tot wanneer wil je dat volhouden dan?

5. knap

knap Niet meer actief

Ik praat even voor me zelf. Zo lang als het lukt.;)

6. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hier hetzelfde, zolang als dat kan.

7. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Nu ik deze verhalen hoor, durf ik mijn zoontje in de toekomst ook moeilijk los te laten terwijl mijn ouders mij altijd best wel vrij lieten en er is nooit wat gebeurt.

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Echt heel triest dit, zeker voor de nabestaanden. RIP Annas... :(

Maar laten we eerst even afwachten wat er daadwerkelijk gebeurd is, voordat we onze kinderen tot hun 20ste binnen gaan opsluiten. Bij wijze van spreken dan...

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
  10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.901
    5.217
    113
    Home

het is nu een krantenwijk maar dat hoeft het niet te zijn het kan ook dat je dochter bij een vriendinnetje wilt gaan spelen waarvan alleen de papa thuis is die niet spoort... ik bedoel je kan het niet weten en je kan het niet voorkomen helaas
    het kan overal gebeuren want die viezerikken zoeken de kinderen juist op zoals werken op een school, zwemles, sport etc :(

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Het kan idd om zelfmoord gaan hoorde ik op het nieuws. Hij moet een lieve jongen zijn maar geen jongens jongen zoals ze hem beschrijven. Hiervoor werd hij ook gepest ( denk aan
    Homo etc) misschien was hij idd in de knoop met zijn gevoelens en in sommige culturen wordt het nog minder geaccepteerd dan bij de Nederlandse cultuur zodat hij ook met niemand er over kon praten.

Heftig zeg. WT het ook is, het is wel weer een zeer jong leven wat gemist gaat worden

12. mariama

mariama Lid

21 mrt 2008
    55
    0
    0
    Is te erg voor woorden. Ik denk dat het geen zelfdoding is. Je weet nooit wie zoiets doet. Het kan iedereen zijn. Het jongetje is iedere keer in de gaten gehouden door zo'n smeerlap voordat hij toesloeg. Vindt het zo erg als er iets met een kind gebeurd. Nog zo jong.
    Rust in vrede Annas!

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hij werd juist door zijn blanke schoolgenoten in wassenaar gespest en uitgescholden voor homo en flikker;). Kromme maatschappij dit! Vandaag dragen ze uit respect zogenaamd gekleurde broeken, omdat hij daarvan hield. Ja en daarom dagelijks werd gepest. Nu heeft hij ineens vrienden. Klote kinderen.

14. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Bijzonder zielig weer dat zo'n jong jongetje is overleden.

Ook vind ik het heel triest dat er hier allemaal speculaties worden gedaan over wat er nu precies is gebeurt. Wacht tot de uitslag van het onderzoek bekend is..

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  17. Jel

Jel Niet meer actief

Inderdaad, waarom pas als hij dood is. :(
    Stomme lui. Er moet echt wat gebeuren op scholen. Toch niet normaal meer, je hoort het steeds meer dan jongelui zelfmoord plegen na pesterijen. (Hoewel natuurlijk nog onderzocht word of het inderdaad suïcide was, maar las op amber alert dat dat het waarschijnlijk wel was).

Update: overleden Wassenaarse Anass Aouragh
    Laatste update: 08-02-2013 | 17:04

Wassenaar - Uit de eerste resultaten van het onderzoek, op de locatie waar het lichaam is aangetroffen, en op het lichaam van de overleden Anass zijn sterke aanwijzingen naar voren gekomen dat het gaat om suicide. Omdat in deze fase van het onderzoek een misdrijf nog niet kan worden uitgesloten gaat het onderzoek verder.

De politie trof donderdagochtend 7 februari in het natuurgebied in Wassenaar het lichaam van de vermiste 13-jarige Anass Aouragh. De jongen werd sinds woensdagavond vermist. Na het aantreffen van het stoffelijk overschot werd een groot sporenonderzoek verricht. Medewerkers van de forensische opsporing (FO) hebben de gehele dag onderzoek gedaan op en rond de locatie waar het lichaam werd aangetroffen. Vrijdag is sectie verricht op het lichaam.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Waarschijnlijk toch zelfmoord... M'n moederhart huilt echt als ik dit soort berichten hoor. Wat vreselijk... Vind het zó erg dat dit soort dingen gebeuren :(

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Wat ontzettend erg dat niemand heeft ingegrepen en dit jongetje geen andere uitweg meer zag.

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat verdrietig zeg. En dit alles omdat hij in zijn cultuur en maatschappij niet voor zijn geaardheid durfde uit te komen. Althans als deze berichten kloppen uiteraard.

Deel Deze Pagina