Vermiste Maddie gezien op terras in Tongeren

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Bij hart van NL was het wel geloof ik dat ik in het voorstukje zag!
     
  2. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik hoop dat ze nog gezond en wel boven water komt, die arme ouders... maar ik vind het maar moeilijk te geloven dat iemand haar meegenomen heeft om vervolgens met haar heel europa door te reizen in het openbaar :(
     
  3. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Sweetangel: ik woon in Belgie en heb helaas geen hart van nederland ;)
    Ik kijk zo het late nieuws even , wie weet komt er wat.
     
  4. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    en meer over bekend?
     
  5. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ik vind dit gewoon ontzettend erg voor de ouders
    Elke dag krijgen ze te horen dat hun kind weer maar eens gezien is in heel Europa. En telkens is het vals alarm :cry:
    Wou dat de mensen daar even bij konden stil staan vooraleer ze zo'n nieuwtjes de wereld in stuurden :cry:

    Mijn hart gaat uit naar de ouders die al zo veel maanden hun kleine meid moeten missen en niet weten hoe het eindigen zal... :cry:
     
  6. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Ze hebben het pakje/glaasje met het rietje erin achter gelaten en is nu voor onderzoek naar het lap voor DNA onderzoek of zo hoorde ik...
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik denk niet dat het maddy is lijkt me inderdaad erg vreemd als ze met haar daar gaan zitten. ik denk ook niet dat zei nog leeft ik hoop het uiteraard wel.
     
  8. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik denk ook dat ze het niet is. Hoe graag ik ook zou willen dat ze het wel is.
    Iedereen in Europa weet toch over dat vermiste meisje? Zou wel een beetje erg "dom" zijn van de ontvoerder om gezellig op een terrasje te gaan zitten. Niet dan?

    Ik hoop echt dat ze snel gevonden wordt want vind het heel erg. :cry:

    Gr Otje
     
  9. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    wat ik niet snap is dat als iemand haar herkend ze ook niet meteen fotos ofzo maken, tegenwoordig heeft haast iedereen wel een camera op zijn toestel toch. dit zou veel loos alarm schelen maar goed ik hoop dat ze nog leeft al heb ike r een slecht gevoel over
     
  10. ik hoop ook dat ze het is, maar eerlijk gezegd heb ik er ook geen goed gevoel bij.
     
  11. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    *duim, duim, duim* voor die arme madeline en de rest van haar gezin!
     
  12. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    daar heb je helemaal gelijk aan tegenwoordig heeft inderdaad bijna iedereen een mobiel en tegenwoordig kun je met alle mobieltjes foto's maken.
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nouuuu ik heb ene waarmee te niet kan :D
     
  14. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ik zou dat mens die hte verhaal vertelde eens aan de tand voelen, want volgens mij wil die gewoon aandacht, want als je zo'n vermoeden hebt, ga je heus niet wachten tot ze weg zijn en dan het melden aan iemand die er niks mee kan toch? dan had ze heus wel de politie gebeld ofzo,.......

    maar ja wie weet, misschien is het wel zo e kunnen ze er nu achteraan, maar ja met dit nws in de krant zal die dan voorlopig zijn snoet niet meer laten zien
     
  15. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ok je hebt ze ook nog waar je geen foto mee kan maken! :)
     
  16. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik hoop ook dat ze het is maar ik heb zo mijn twijfels.

    Liefs,Claudia
     
  17. lydia

    lydia Fanatiek lid

    30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ik kan het me niet voorstellen dat als je een kind ontvoert je op een terras gaat zitten eigenlijk, dus denk niet dat het echt zo is.
     
  18. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik hoop dat het dna uitsluitsel kan geven of zij het was. Zo ja dan is het voor de ouders natuurlijk geweldig, dan leeft ze nog. Ik hoop het zo, moet er niet aan denken als ze mijn zoontje zouden mee nemen, ik zou helemaal gek worden. Ik geef de ouders dan ook groot gelijk dat ze de hele wereld naar haar afzoeken.

    Please madeliene find your way home, your parents are waiting..........
     
  19. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Je weet het nooit. Ik hoop dat ze haar terug vinden maar ik vind het hele verhaal vanaf dag 1 al vreemd. En je wilt niet weten wat voor vreemde dingen mensen doen, daarmee bedoel ik doodleuk op een terras gaan zitten. In onze logica doe je dat niet maar ehm als je een kind ontvoerd weet ik zeker dat ze die logica niet delen!...
     
  20. acire

    acire Fanatiek lid

    heb gisteren urenlang op een site zitten lezen van een parognost? die dromen over haar heeft,
    Brian (nogwat).
    Ik kreeg er echt een angstig gevoel bij.
    zo eng hoeveel hij bij het rechte eind heeft.
    maar als je dus hem moet geloven is ze nog steeds op dezelfde plaats in portugal en hij weet zelfs wie haar ontvoerd heeft, Robert Murat.
    In nederland zijn ze nu geld aan het inzamelen om een team te laten uitzoeken of Madeleine echt op de plek is die word gezegd, want haar ouders willen geen hulp van Brian wegens hun geloof.

    http://www.strongwood.nl/madeleine/

    en deze site is van Brian, http://www.briansprediction.com/dd/5441.htm

    misschien heeft hij geen gelijk, maar de mogelijkheid is er toch.
     

Deel Deze Pagina