Vermiste Maddie gezien op terras in Tongeren

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik denk niet dat we alles moeten geloven wat er geschreven wordt. veel kranten concureren ten aanzien van elkaar met net een klein nieuw puntje. ik geloof niet dat de ouders er iets mee te maken hebben. ik hoop alleen dat het meisje terug komt
     
  2. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Naar het schijnt was Maddie autistisch. Je laat een gewoon kind niet alleen achter, laat staan een autist.
    Wellicht wilden die ouders uit eten gaan en deed Maddie moeilijk. Vader gaf Maddie een klap maar dat pakte verkeerd uit... (het is maar een speculatie)
    Ik bedoel. Stel het was iemand anders, dan heeft die iemand anders in ong 20 min een kind vermoord en het appartement gepoetst? De ouders gingen immers elk half uur kijken.....
    En tja. Ik heb op de Spaanse tv ooit een 'zaak' gezien van een vrouw die vermoord was. En haar vriend was niet te troosten en hij zou het tot op de bodem uitzoeken en wraak nemen en ga zommaar door....Bleek hij zelf de dader te zijn.
     
  3. Niet meer actief

    Er zijn een hoop gekken hoor....helaas..

    Maar we zullen zien, de waarheid zal boven tafel komen denk ik..
     
  4. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
     
  5. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En tja, waarom zoeken de ouders de media op? Misschien juist om de aandacht op iemand anders te vestigen.
    Er zijn genoeg andere vermissingszaken waar men geen weet van heeft en waarvan de ouders niet de media opzoeken.
    http://msn.vermist.nl/
     
  6. acire

    acire Fanatiek lid

    ja k had het ook gelezen, ook dat het lijkje er een tijdje heeft moeten liggen.
    Een erg raar verhaal, ik hoop niet dat de ouders er iets mee te maken hebben
     
  7. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En nu lees ik ook nog dat Maddie een IVF baby/kind is.
     
  8. Niet meer actief

    Ik denk ook aan dr ouders....
    Ik zou mijn kind sowieso NOOIT ergens zomaar alleen laten, laat staan in een hotel in een vreemd land......weird.............
     
  9. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    offtopic: ben je al bang?

    ontopic: Je hebt helemaal gelijk!
     
  10. Niet meer actief

    Offtopic: waar blijf je met die pen van je? ;)

    Ontopic; natuurlijk heb ik gelijk, dat heb ik altijd *uche*
     
  11. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik vind het hoe langer hoe vreemder...op de daily telepgrah staan weer andere berichten
     
  12. Niet meer actief

    Ah die ouders hebben t gewoon gedaan, hebben zelf dat appartement/kamer schoongemaakt, de media ingelicht om zelf niet schuldig te lijken, voila! ;)

    Trouwens als het zo is............in en in triest........ :(
     
  13. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Als het zo is, dan zou ik, als ik Robert Murat was, nog een flinke schadevergoeding eisen ook.
     
  14. Niet meer actief

    SMARTENGELD SMARTENGELD SMARTENGELD!
     
  15. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heb het niet gevolgd maar ik ben perplext

    de wereld draait door zo te lezen

    waarom moet dit allemaal gebeuren en zijn kids vaak het slachtoffer van deze doorgedraaide volwassenen ?

    in en in triest :pale:
     
  16. Niet meer actief

    Sja, zo is de wereld HELAAS nu eenmaal...
    De wereld is sowieso weird momenteel.....moet je kijken wat er allemaal gebeurt, niet normaal meer..
     
  17. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dit is gewoon om bang van te worden

    je zou ze zelf van het leven beroven , zulke ziekelijke lui verdienen het niet om zelf nog te leven

    hoppa kind vervelend , kille maar :(
     
  18. Niet meer actief

    Ho! Tis nog niet 100% bewezen he ;)
    Mja, dr zijn van die ouders.....................................die verdienen het niet om ouders te zijn, kan boeken vol schrijven met verhalen die ik ken......*word je niet vrolijk van*
     
  19. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dit vind ik helemaal ziek:
     
  20. Niet meer actief

    Pff 100ste dag herdenken....je zou zowat denken dat ze het vieren.......................weird people...
     

Deel Deze Pagina