Vermiste Maddie gezien op terras in Tongeren

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ja dat verwacht ik ook. even voor de goede orde: ik ben het er niet mee eens hoor maar ik vind het moeite te bedenken hoe en wat ;)
     
  2. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  3. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Heheh je zou jet haast denken
     
  5. Niet meer actief

    *uche* dit dacht ik al vanaf minuut 1 ;)
     
  6. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Madeleine waarschijnlijk dood, ouders verdachten

    LISSABON (ANP) - De Portugese politie gaat ervan uit dat het ontvoerde Britse meisje Madeleine McCann dood is. Dit schrijft de Portugese krant Diário de Notícias dinsdag op basis van een anonieme bron die betrokken is bij het onderzoek.

    De Portugese politie gaat ervan uit dat het ontvoerde meisje Madeleine McCann dood is. De ouders zouden nu ook als verdachten in de zaak worden beschouwd. ANP Photo
    VORIGE STARTSTOP1/1VOLGENDE
    De ouders zouden nu ook als verdachten in de zaak worden beschouwd. Onduidelijk blijft vooralsnog of zij worden verdacht van nalatigheid of van het doden van hun dochter met opzet.
    Maandag werd bekend dat in de kamer van het meisje bloedsporen zijn aangetroffen die met het blote oog niet zichtbaar zijn. Het is nog onduidelijk of het bloed van Madeleine is. Zij verdween ruim drie maanden geleden terwijl haar ouders even verderop in een restaurant zaten te eten. Haar ouders zetten sindsdien een internationale campagne op om te vragen om hulp bij de zoektocht naar het verdwenen meisje.
    Britse politieagenten ontdekten met behulp van onder meer speciale speurhonden de bloedsporen in de kamer waar Madeleine sliep in het vakantieappartement.
    Maandag doorzocht de Portugese politie auto's die toebehoren aan een verdachte in de zaak rond de verdwijning van Madeleine, zo meldde de Britse krant The Daily Telegraph dinsdag. Het zou gaan om auto's van Robert Murat, een in Portugal wonende Brit, en zijn familie.
     
  7. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    het rare is, dat ik toen het pas gebeurd was, ik steeds het gevoel had dat de vader er iets mee te maken had, maar sloot dit uit opdat ik dacht, het kindje was daar niet alleen, en waarom dan al die publiciteit,maar nu ik t laatste nws weer bekijk denk ik, zal het dan toch zo zijn,.....
     
  8. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik heb het gelezen ja...
     
  9. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    ik heb er een heel naar gevoel bij en het zal me dus ook niets verbazen als vandaag of morgen de ontknoping komt waarbij de ouders een grote rol spelen.

    en weer hoop ik van ganser harte dat ik het mis heb !
     
  10. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Het meisje dat eind juli op het terras van taverne De Pauze in Tongeren is gezien, is niet de vermiste Britse peuter Maddie McCann. Op het flesje Fristi dat het bewuste meisje op het terras dronk, zijn geen sporen gevonden die overeenstemmen met het DNA van Maddie. Dat schrijven Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen woensdag. Die vernamen het nieuws dinsdag uit goede bron. Het werd evenwel niet bevestigd door het parket van Tongeren. Dat maakt pas woensdag de resultaten van het onderzoek bekend. Met de DNA-resultaten sluit het Tongers gerecht het opsporingsonderzoek overigens nog niet af. Elke dag komen bij de politie nog tips binnen. Ook de auto waarin het meisje zat dat op Maddie leek, wordt naar verluidt nog opgespoord. Die auto is een zwarte stationcar van het merk Volvo, waarschijnlijk een recent model, met een Belgische nummerplaat, beginnend met de lettercombinatie VUV. Niet alle gebruikers van auto's met die lettercombinatie konden al worden gecontacteerd, omdat niet iedereen bereikbaar is. (VHL)
     
  11. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    zoals verwacht was ze het niet.
     
  12. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    god wat erg en wat raar dat die ouders zoveel in de media komen en dat ze nu zelf verdachten zijn. misschien was het bewust al die media zodat ze juist niet verdacht zouden worden. en het rare vind ik ook waarom hebben ze dat appartement niet eerder onderzocht op bloed sporen?
     
  13. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vind het ook maar een vreemd verhaal!
     
  14. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ben heel benieuwd wat hier uit komt.
     
  15. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    dat er na 100 dagen pas bloedsporen zijn en onderzocht worden vind ik wel een raar iets, dat lijkt me toch het eerste wat je doet,..

    maar uh ik las nu net ff een ander verhaal, over dat zwitserse meisje die verdwenen is,....
    de man die zeg maar zelfmoord pleegde, blijkt nu ook ten tijden van de verdwijning in portugal, daar te zijn geweest !

    http://www.nu.nl/news.jsp?n=1188671&c=21
     

Deel Deze Pagina