Van God los aflevering van 3 juli

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door consider, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Poeh wat een heftige aflevering vandaag!
    Wat vreselijk om in zo'n gezin te moeten overleven.
    Dat broertje die helemaal ontspoorde, klein zusje waar niet goed voor gezorgt wordt.
    En dan te bedenken dat het gewoon allemaal echt gebeurt is!

2. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Ik heb het gezien..echt zó heavy! Werd er helemaal depri van ..

3. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Heb hem gisteren gekeken.
    Wat een beklemmende aflevering.
    Eigenlijk gebeurt er niet zoveel gedurende de aflevering (vergeleken met vorige afleveringen),
    maar je weet gewoon dat er iets vreselijk mis zal gaan.

Dacht ook halverwege al, of die zus of dat broertje overleeft het einde niet.
    Het idee dat het echt gebeurt is, geeft me de rillingen.
    En dat arme kleintje :( die zat overal maar bij.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben er gewoon nog naar van!
    Wat vinden jullie van de 'straf' die het meisje heeft gekregen?
    Ik ben het deze keer helemaal met de rechter eens.
    Volgens mij kreeg ze 18 maanden, maar hoefde ze niet te zitten door de psychische trauma's van de gezins situatie ofzo???
    In iedergeval hoop ik maar dat alles goed gaat met het meisje en haar baby.

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

nou ik begrijp dat meisje echt wel. word je zonder enig schuldgevoel keihard in je buik getrapt terwijl haar broer wist dat ze zwanger was. gewoon doelbewust dus. ik zei toen tegen mn vriend, ik had denk ik een mes gepakt en wat doet ze;)
    maar ook gewoon dat je je eigen kind uit huis trapt omdat ze zwanger is. en dan gewoon nergens heen kunnen he! en dat haar "vriendje" er niks meer mee te maken wou hebben had ik ook wel verwacht;)
    en idd dat arme kleine meisje, kreeg alles mee en moeders behandelde haar ook slecht.
    trouwens, ik zou mijn kind dus nooit beschikbaar stellen voor zulk "acteerwerk". Hoe de moeder haar meesleurde aan dr arm, en tussen de sigarettenrook zat. en bij de scheldpartijen.
    hoe oud zou ze zijn geweest? kon het maar moeilijk schatten. ze praatte niet, maar had nog wel een luier om. niet dat dat er toe doet maar ben dan gewoon benieuwd.

6. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Nou, ik wilde het ook neerzetten, maar dacht misschien stel ik me aan :)
    Ik zou mijn kind dus nooit blootstellen aan zulk acteerwerk, echt niet.
    Schrok daar best wel van, al dat geschreeuw en die rook de hele tijd.
    Ze zullen heus wel regels hebben en zo, maar toch. :(

7. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vond het ook erg van dat kleine meisje..dat zijn echt dingen waar ik van moet huilen, arm kindje..hoe ermee wordt omgegaan en in de rook, scheldpartijen en zuipende mensen zitten etc..:(
    wil dat kindje dan knuffelen en troosten en leuke dingen mee doen, vrolijk doen..
    en ik begrijp ook niet dat iemand een kindje aan zoiets mee laat doen..ook al was dit nagespeeld, vond het nog zielig

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Dat kindje dat meespeelde heeft niet echt in die omstandigheden gezeten hoor. Dat is allemaal trucage. Je moet eens weten welke regels die programmamakers krijgen als ze met kinderen werken om die kinderen te beschermen. Je ziet ook dat als het kindje er echt bij zit, ze nepsigaretten hebben, je ziet geen rook.

Je hoeft dus alleen maar medelijden te hebben met het echte meisje. Al hoop ik dat er van buiten hulp is gekomen na het drama.

9. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Moet je nagaan hoe echt het dan leek :)
    Gelijk een stapel zp-ers in de stress.

10. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

:D

Nou het is toch lief dat jullie bezorgd zijn;)

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Vond het ook vreselijk heftig!!!
    Dit verhaal lijkt heel erg op het 'levensverhaal' van mijn beste vriendin... Echt heel erg triest, in en in verdrietig!
    Werd er helemaal naar van! :(

12. Skye

Skye Niet meer actief

Erg triest om naar te kijken!!! Dan kijk ik nog eens goed om me heen en mag ik in mijn handjes knijpen hoe geweldig wij het hebben!!!!

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn god ik heb het net zitten kijken, maar ik wordt er echt helemaal naar van.
    Hoe ze met die kinderen omgaan.
    En dat kleine kindje, hier kan ik echt wel om huilen verschrikkelijk :(

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Een zeer beklemmende aflevering....vooral omdat ik mezelf herkende in het kleine meiske:(

15. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik had het met man er ook over, wat verschrikkelijk dat zo kindjes moeten opgroeien, Brrr daar werden we allebij naar van. (gelijk na de aflevering naar ons liefje wezen kijken in haar ledikantje)

Deel Deze Pagina