Man wilde ook toeslaan op kinderdagverblijf - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Bah, krijg er buikpijn van. Mijn zoontje gaat naar een kdv in Arnhem. Gelukkig was het hek op slot.
jeutje.. krijg er buikpijn van.. Gelukkig zat het hek op slot, wil niet weten wat er anders gebeurd was (goed, kun je wel raden natuurlijk)
Getsie, wat een eng idee! Gelukkig kon hij er niet in, zeg. Bah! Daar moet je echt niet te lang over nadenken...
er lopen echt meer gekken los dan er vast zitten, walgelijk als je bedenkt wat een drama er wederom had kunnen plaatsvinden
Ik vraag me serieus af wat er met mensen mis is tegenwoordig :S Je moet kinderen gewoon opsluiten achter slot en grendel anders gebeurd er wat! Ik vind het te gek voor woorden! Gelukkig dat het hek op slot was!
daar zat ik net aan te denken, je kunt je kind bijna niet meer met een gerust gevoel aan anderen (oppas, kdv) overlaten. ik wil helemaal niet wantrouwig in het leven staan maar je wordt bijna gedwongen omdat het zo vaak voorkomt.
Ik las het ook vanmorgen Wij zijn deze week kijken bij diverse instellingen in Arnhem, ben 14 weken zwanger en wil ons kindje straks ook ergens in Arnhem op de opvang doen maar nu heb ik kippenvel
gadverdamme!!!! Mart gaat straks ook naar een kdv in Arnhem. Wat een idioten lopen er rond, zo iemand moeten ze nooit meer vrijlaten!
Dit is nou precies de reden waarom ik mijn dochter niet durf achter te laten bij een kdv. Pff bha hier word je echt letterlijk misselijk van. Gelukkig maar dat het hek op slot zat, wil niet weten wat er anders gebeurd was. Al die kindjes, pfff..
Is het al duidelijk om welk KDV het gaat? Was in iedergeval in Arnhem-Zuid lees ik net op de Gelderlander
Dan moet je je kind ook maar niet naar school sturen aangezien er elke keer van die gekken zijn die schieten..... Of maar niet naar het winkelcentrum gaan aangezien het daar ook niet meer veilig is.... Ik begrijp de angst maar het gaat te ver om te zeggen dat je nergens meer heen kan of je kind nergens meer veilig kan achterlaten want op 95 % van de KDV/BSO/scholen is er helemaal niets aan de hand!!!!! Het is een beetje een paniekbericht wat kant noch wal slaat. En het is zeker niet alleen iets van nu, moord en doodslag komt al zo lang voor als de mensheid bestaat maar ja.....wij leven nu en dan denk je dat het nu erger zou zijn dan vroeger
Ben ik met je eens. Wanneer je met je kind bij de bushalte staat te wachten kun je net zo goed door een gek neergehaald worden met een bijl. En nu niet allemaal panisch worden
Pfffft ik heb op 2 kdv stage gelopen in arnhem en krijg er echt de kriebels van. Gelukkig was het hek goed gesloten (wat bij mijn stageplekken ook altijd het geval was) maar je moet er toch niet aan denken dat zo'n gek ergens binnen komt
Gadver wat eng Jeetje zo durf je bijna je kind niet meer naar het kinderdagverblijf te brengen. Mijn dochter gaat niet naar het kinderdagverblijf, maar zitten die deuren wel altijd op slot, zodat er niet iedereen zomaar binnen kan?
Bij ons gaan de deuren alleen open als je vinger tegen een apparaatje aan houd. Dat apparaatje herkend de vinger afdruk van de ouders.
Dat is modern.... Hier is het tijdens haal en brengmoment gewoon open deur, daarna gaat de deur op slot en moet je aanbellen. Maar je moet er toch niet aan denken he, wat bezield zo een vent om op kleine kindjes af te gaan. brrrrrr
Maar ik ben wel benieuwd hoe zeker ze hiervan zijn. Want die man was duidelijk ontoerekeningsvatbaar. Is hij daar gezien? Of heeft hij dat gezegd? En in hoeverre is zijn verhaal dan de waarheid? Ik ken trouwens sowieso dit hele verhaal niet, compleet gemist. Maar zo te lezen heeft hij niemand echt goed geraakt? Maar goed, wat al is gezegd, je kunt overal zo'n gek tegenkomen.