dat is altijd mijn angst! Wij hebben heel duidelijk de afspraak dat we echt tegen elkaar zeggen nu let jij op waarop de ander dat ook herhaalt. Niet dat ik denk dat man oplet en man denkt dat ik oplet of met anderen in een groep. Echt duidelijk 1 iemand de taak geven!
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2119822163/onderzoek-vermiste-emile-2-gaat-volgende-fase-in-meer-in-de-richting-van-crimineel-spoor Onderzoek vermiste Emile gaat volgende fase in, meer in de richting van een crimineel spoor. hoop op goede afloop word met de dag kleiner. kan iemand zich nog herinneren van het jongetje in Australië dat uit een tent was verdwenen? Die is na flink wat dagen toch nog terug gevonden. Ik herinner me niet meer of hij alleen was of meegenomen was of hoe dat in elkaar zat?
Volgens mij was het een meisje en is ze inderdaad met een week ofzo teruggevonden in een huis een paar huizen van haar eigen huis vandaan. Émile is nu ook bijna een week weg.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/499590786/ouders-emile-blijven-week-na-verdwijning-uit-schijnwerpers-vader-blijkt-niet-onbesproken?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf&fbclid=IwAR21nLNgbzeRoeJTzpmJqmXVOlw_dkhxnfF9QoBCuhIEVCd5BzQKcaLrwHc_aem_AQLNFUew_oVIy4nC1q8eIwawmi5mMPHPQ_AYZtiftuybXutKMmtDBQb3RxICC6wbPss
Dit is weer typisch telegraaf. Geen aanknopingspunten dus dan de ouder(s) maar zwart maken. Jammer en dat kan ook ontzettend afleiden in de zoektocht, is gebleken bij Madeline Mccain.
Nou ik vind dit stukje over de vader ook echt niet kunnen. Die mensen zijn hun kind kwijt. Ik zou dan denk ik ook niet geduldig kunnen reageren. Die mensen staan hartstikke onder spanning
Echt he. Hij droeg mooie kleding, de schande!! en hij was bazig en schreeuwde tegen mensen.... of zat hij er gewoon doorheen en wilt hij zijn zoontje vinden en verloor hij even zijn geduld? En hij is extreem rechts.. oke, wat heeft dat met de verdwijning te maken, oh wacht niks, dat staat ook in het artikel
Ik ben mijn jongste ooit 30 minuten kwijt geweest toen ze net 4 was, ik werd een soort bazige, emotieloze commandant met maar 1 doel; kind vinden. Na het vinden, kwamen pas de emoties. En dat was een half uurtje, ik kan me niet voorstellen wat langer met me zou doen…
Ik heb minder nodig dan een verdwenen kind om mijn geduld te verliezen, als mijn kind dus verdwenen zou zijn zou ik waarschijnlijk ook staan schreeuwen tegen iedereen Het is altijd heel lief bedoelt zoekteams maar laten we heeeeel eerlijk zijn, een beetje sensatie zoeken zit er altijd wel een beetje bij.
Ik lees net dit. Zou ook heel goed kunnen. https://www.telegraaf.nl/nieuws/925338533/politie-vreest-vermiste-emile-2-mogelijk-in-aanraking-gekomen-met-landbouwmachine
Dit houdt me vanaf het begin zo bezig. Lig er wakker van en heb erom gehuild. Zo vreselijk. Welke andere scenario's zitten jullie nog aan te denken?
Ik las het ook, wel een heel leguber scenario. Ik vraag me af hoe ze de optie roofvogel/roofdier al hebben kunnen uitsluiten?
Ontvoering blijft door mijn hoofd gaan. En wat ik in mijn op aangaf dat ik Madeleine McCann vibes kreeg was eigenlijk omdat ik bang ben dat ze hem nooit meer terug zullen vinden en dit een raadsel voor altijd zal blijven.
Die kans zit er natuurlijk wel in. Als ik alles zo lees dan lijkt het alsof die jongen is opgepakt van de aarden en een lucht is opgegaan. Maar wat vreemd blijft is toch dat die honden niks ruiken.
Nou dit. Honden kunnen lijken onder water ruiken. Maar dan zouden ze nu opeens niet het spoor kunnen volgen van dat jochie wat naar een veld is gelopen en daarna gruwelijk verminkt zou zijn. Dan zou dat veld ernaar ruiken, zou die machine er naar ruiken en dan zouden de hooibalen daarnaar ruiken. Vind het een vreemd verhaal en het blijft steeds vreemder worden. En ik vind het ook doodeng dat iemand gewoon zomaar kan verdwijnen.
Wat ik me dus afvraag. Zou het kunnen zijn dat het kindje zich nog in hun hui bevindt? Zich ergens verstopt heeft of in het ergste geval iemand in zn familie hem wat heeft aangedaan. er zijn 30 huizen doorzocht. Maar ook hun eigen huis?