YouTube - Picknick (2010) ik vind hem weer érg goed bedacht ! (niet de reacties op you tube lezen.. die zijn niet leuk )
ja ik vind het toch weer knap dat er weer iemand is geweest die wéér een goede opvolger heeft gevonden van allerlei hele goede voorgangers
Ik heb hem net voorbij zien komen op tv.. Vind hem echt weer geweldig bedacht. Hoe verzinnen ze het toch iedere keer!!
hahahaha ik zou zo een van die reacties op youtube kunnen hebben gepost... Het 1e wat ik zei was: Dan jens je toch aan de handrem????
dat moet je nuet zeggen dan ga ik ze juist lezen haha! idd stomme reacties ertussen. Heel grappig filmpje. Vind ze eigenlijk altijd wel leuk
Maar zou dat nog werken op zo'n moment vraag ik me dan af, op zo'n snelheid? Ik bedoel: Ik ben vaak genoeg met m'n handrem er op weggereden.. .. en soms wel verder dan een paar meter.... en mezelf maar afvragen wat dat rode lampje op m'n dashboard was.... Natuurlijk probeer je het wel, maar zou het écht effect hebben?
ja of de normale rem (al gaat dat moeilijker als ie niet aanstaat natuurlijk, hij gaat eerst even uitgebreid trots zitten wezen...) Maar daarom is ie niet minder grappig haha ik vond het al superman dat ie erin was gekomen je vind het gewoon sneu voor hem omdat ie zo zijn best heeft gedaan!
hahaha hij is inderdaad leuk! al krijg ik het toch wel benauwd als ik op het laatst naar het gezicht van die man kijk hihi
kende de reclame ook nog niet,hij is goed zeg,echt lachen.... vindt de reclame van nuon,met dat shirt wat oranje wordt,ook echt lachen.....
Als mijn handrem helemaal aangetrokken staat, kan ik niet wegrijden hoor! Maar als ie maar een stukje staat wel ja. Maar ik bedoelde de gewone rem
Wat een leuke reclame weer! Heb toch de reacties op youtube even gelezen. Waar mensen toch al ruzie om kunnen krijgen
Als je motor uit staat heb je geen remdruk en het indrukken van je rem is dus dermate zinloos. Je kan trappen wat je wilt en hij remt wel ietsje, maar lang niet hard genoeg op snel stil te staan.