Vermiste peuter gevonden in sloot

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sunnyday, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nee hoor geen verwijten. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

Maar als je weet dat je kindje deuren open "kan"maken dan zou ik dus echt maatregelen nemen.

Inderdaad de deur op de knip en de tuin ook dicht.

Als Isabella boven speelt zijn al mijn ramen ook dicht en op slot. Gewoon om te voorkomen dat ze die op 1 of andere manier open kan maken.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Is het niet door de deur kunnen glippen omdat de knip er op zit dan is er misschien nog wel wat anders wat kan gebeuren en waar je nooit eerder bij stil hebt gestaan.

Zal ook nooit roepen dat mij zoiets noooit zou kunnen overkomen! Kan alleen maar hopen van niet.

Heel erg voor het kindje en haar ouders!

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ja precies! en daar ben ik dan ook wel eens bang voor hoor :( dat de kleine iets heeft gevonden of ideeen heeft gekregen waar ik zelf dus niet aan gedacht heb.....

4. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Vreselijk zeg, is hier in de buurt..

5. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Onze zoon heeft een zus van 5, die vergeet de deur achter haar billen dicht te doen, en als je dan even bij de was bent, of even naar de wc. zijn ze echt weg!

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    jeetje wat verschrikkelijk..

Tis hier indd de reactie als bovengenoemd.. ik heb thuis altijd de knip overal op , maar ben heus in de winkel ook wel eens extra om moeten draaien omdat hij ineens weg was..

7. 4days

4days Niet meer actief

Nee dan vind ik het nog niet gek. ;) Tuurlijk sluiten wij ook altijd de deuren af, en zullen waarschijnlijk alle ouders proberen ervoor te zorgen dat hun kindjes niet weg komen. Maar dan kan ik me steeds voorstellen dat iemand het ergens 1 keer vergeet en er dan een kindje weg glipt ja. Dus zo gek vind ik het niet nee.

Nouja, misschien was die moeder wel alleen even een plasje doen? Weten wij veel...En misshcien merkte ze het ook al na een halve minuut, maar rende ze buiten de verkeerde kant op om te zoeken ofzo. En zo lang heeft een dreumes niet nodig om te verdrinken...

8. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Het meisje was even aan de aandacht ontglipt en is buiten de tuinhekken terecht gekomen..

9. Writer

Writer Niet meer actief

jeetje dat is erg:(
    maar het kan gebeuren hoor , hoe goed je ook oplet ,ongeluk zit in kleine hoekje , dus zeg idd nooit nooit ;)

hier in buurt veel huizen aan water , vind zelf ook altijd eng ,allen voor dat soort gevallen wil ik niet aan water wonen 8) maar dat kan natuurlijk met alles
    we wonen aan een drukke weg ,auto's 50 of meer rijden , nou ik hou mij hart wel vast hoor , en heb deur vaak op slot , maar vergeet het ook welles:$ dood eng echt

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh wat vreselijk..... Dit soort dingen is ook mijn grootste angst. Mijn ouders hebben ook eenn sloot achter hun huis, maar mooi dat mijn kids altijd een zwemvestje aan moeten als ze daar in de tuin spelen......

Vreselijk voor de ouders zeg, je gaat er toch niet vanuit dat zoiets ooit met je kind gebeurt.... Maar idd, op die leeftijd zijn ze zo snel weg.....

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jimmy, ken je die mensen? Makkum is hier niet heel dichtbij, dus ik ken ze niet.

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb hier echt geen woorden voor, wat verschrikkelijk erg zeg.

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

eh je hebt toch ook een poort in je achtertuin :$
    zodat je kind niet naar het water kan lopen of als je een vijver hebt beveilig je die toch extra
    dus sorry kan zulke dingen niet echt begrijpen hier zijn echte maatregelen getroffen
    ook al zouden ze door de voordeur of achterdeur gaan de poort of het hek staat altijd op slot
    ze kunnen niet uit mijn tuin vandaan
    vreselijk dat het kleine meisje het niet heeft overleeft vreselijk:(

14. 4days

4days Niet meer actief

Ja wij wonen op 6-hoog, is ook te hopen dat zoonlief hier niet naar buiten ontsnapt... :$

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik vind het vreselijk voor de ouders! Iets ergers dan je eigen kind verliezen is er niet :(

maar.. Als mijn tuin zou grenzen aan een sloot, dan zal er toch een beste schutting om m'n tuin zitten, met hoge sloten en deurklink zodat m'n kind op geen enkele manier kan ontsnappen.

We weten natuurlijk niet hoe dit is gebeurd, en het is ook geen verwijt naar de ouders, en het kan iedereen overkomen!

Maar idd altijd deuren op slot, en een hoog hek met slot erop.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    geen verwijt maar ik vind niet dat amy-lynn hier alleen het huis uit moet kunnen
    juist omdat ze zoooo snel is

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

nee dat weet ik helaas maar al te goed

10 jaar terug verdronk een dochtertje 2 van kennisen van ons omdat ze de telefoon aanpakte en de kleine klom over het hekje heen
    hun wonen aan het water.

wij hebben een vijver met een hek eromheen
    maar als ik naar binnen ga gaat de klip bovenop de deur
    ik ben er als de dood voor
    en tuurlijk zijn kleintjes snel
    maar ik kan me niet bedenken dat ze hier wegkan komen ze rijden haar al voor mijn deur dood bijwijze van spreken

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

nee inderdaad zal ik nooit nooit zeggen

je moet er niet aan denken in ieder geval

19. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    Ik woon in Makkum. En het is vreselijk. Ik werd gisteren door mijn man gebeld. Wat er wel niet aan de hand is in het dorp?!?! Toen wist ik nog van niets. Vreselijk gewoon, mn maag draait om. RIP....

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    wij hebben zelfs een hekje voor de achterdeur.
    zodat als ze binnen zit ze niet de tuin in kan
    wand ondanks een hoog hek voor de vijver
    wil ik niet dat ze alleen buiten speelt.

Deel Deze Pagina