Nee hoor geen verwijten. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar als je weet dat je kindje deuren open "kan"maken dan zou ik dus echt maatregelen nemen. Inderdaad de deur op de knip en de tuin ook dicht. Als Isabella boven speelt zijn al mijn ramen ook dicht en op slot. Gewoon om te voorkomen dat ze die op 1 of andere manier open kan maken.
Is het niet door de deur kunnen glippen omdat de knip er op zit dan is er misschien nog wel wat anders wat kan gebeuren en waar je nooit eerder bij stil hebt gestaan. Zal ook nooit roepen dat mij zoiets noooit zou kunnen overkomen! Kan alleen maar hopen van niet. Heel erg voor het kindje en haar ouders!
Ja precies! en daar ben ik dan ook wel eens bang voor hoor dat de kleine iets heeft gevonden of ideeen heeft gekregen waar ik zelf dus niet aan gedacht heb.....
Onze zoon heeft een zus van 5, die vergeet de deur achter haar billen dicht te doen, en als je dan even bij de was bent, of even naar de wc. zijn ze echt weg!
jeetje wat verschrikkelijk.. Tis hier indd de reactie als bovengenoemd.. ik heb thuis altijd de knip overal op , maar ben heus in de winkel ook wel eens extra om moeten draaien omdat hij ineens weg was..
Nee dan vind ik het nog niet gek. Tuurlijk sluiten wij ook altijd de deuren af, en zullen waarschijnlijk alle ouders proberen ervoor te zorgen dat hun kindjes niet weg komen. Maar dan kan ik me steeds voorstellen dat iemand het ergens 1 keer vergeet en er dan een kindje weg glipt ja. Dus zo gek vind ik het niet nee. Nouja, misschien was die moeder wel alleen even een plasje doen? Weten wij veel...En misshcien merkte ze het ook al na een halve minuut, maar rende ze buiten de verkeerde kant op om te zoeken ofzo. En zo lang heeft een dreumes niet nodig om te verdrinken...
jeetje dat is erg maar het kan gebeuren hoor , hoe goed je ook oplet ,ongeluk zit in kleine hoekje , dus zeg idd nooit nooit hier in buurt veel huizen aan water , vind zelf ook altijd eng ,allen voor dat soort gevallen wil ik niet aan water wonen 8) maar dat kan natuurlijk met alles we wonen aan een drukke weg ,auto's 50 of meer rijden , nou ik hou mij hart wel vast hoor , en heb deur vaak op slot , maar vergeet het ook welles dood eng echt
Oh wat vreselijk..... Dit soort dingen is ook mijn grootste angst. Mijn ouders hebben ook eenn sloot achter hun huis, maar mooi dat mijn kids altijd een zwemvestje aan moeten als ze daar in de tuin spelen...... Vreselijk voor de ouders zeg, je gaat er toch niet vanuit dat zoiets ooit met je kind gebeurt.... Maar idd, op die leeftijd zijn ze zo snel weg.....
eh je hebt toch ook een poort in je achtertuin zodat je kind niet naar het water kan lopen of als je een vijver hebt beveilig je die toch extra dus sorry kan zulke dingen niet echt begrijpen hier zijn echte maatregelen getroffen ook al zouden ze door de voordeur of achterdeur gaan de poort of het hek staat altijd op slot ze kunnen niet uit mijn tuin vandaan vreselijk dat het kleine meisje het niet heeft overleeft vreselijk
Ik vind het vreselijk voor de ouders! Iets ergers dan je eigen kind verliezen is er niet maar.. Als mijn tuin zou grenzen aan een sloot, dan zal er toch een beste schutting om m'n tuin zitten, met hoge sloten en deurklink zodat m'n kind op geen enkele manier kan ontsnappen. We weten natuurlijk niet hoe dit is gebeurd, en het is ook geen verwijt naar de ouders, en het kan iedereen overkomen! Maar idd altijd deuren op slot, en een hoog hek met slot erop.
geen verwijt maar ik vind niet dat amy-lynn hier alleen het huis uit moet kunnen juist omdat ze zoooo snel is
nee dat weet ik helaas maar al te goed 10 jaar terug verdronk een dochtertje 2 van kennisen van ons omdat ze de telefoon aanpakte en de kleine klom over het hekje heen hun wonen aan het water. wij hebben een vijver met een hek eromheen maar als ik naar binnen ga gaat de klip bovenop de deur ik ben er als de dood voor en tuurlijk zijn kleintjes snel maar ik kan me niet bedenken dat ze hier wegkan komen ze rijden haar al voor mijn deur dood bijwijze van spreken
Ik woon in Makkum. En het is vreselijk. Ik werd gisteren door mijn man gebeld. Wat er wel niet aan de hand is in het dorp?!?! Toen wist ik nog van niets. Vreselijk gewoon, mn maag draait om. RIP....
wij hebben zelfs een hekje voor de achterdeur. zodat als ze binnen zit ze niet de tuin in kan wand ondanks een hoog hek voor de vijver wil ik niet dat ze alleen buiten speelt.