Boekarest - Een onfortuinlijke kat trok recent veel bekijks in de Roemeense hoofdstad Boekarest en is nu een internethit. Het dier was vast komen te zitten in een raam. Met zijn voorkant was hij binnen, maar zijn achterlijf bungelde nog tijden boven een drukke weg. Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, is niet duidelijk. Wat de kat ook probeerde, los kwam hij niet. Omstanders deden niet veel meer dan toekijken. Uiteindelijk was er één man die omhoog klom en de kat uit zijn ongemakkelijke positie bevrijdde. Vanzelfsprekend werd de strijd van de kat van alle kanten gefilmd. - - - - - - - - - - - - - Wat zielig zeg, die kat. Hulde aan de man die hem uit zijn benarde positie heeft bevrijd.
Hulde voor die ene held die WEL actie nam.. Zo was er een tijd geleden ook een krantenartikel van ook een kat in een kiepraam maar die was minder gelukkig dan deze. Snap het niet, het is een kleine moeite om even hulp te bieden aan een arm beestje en als je het zelf niet kunt, bel dan de brandweer ofzo... stomme ramptoeristen ook altijd..
De kat van mijn ouders heeft ook zo vast gezeten alleen andersom. Wij waren verhuisd naar een flat en we hebben altijd in een eengezinswoning gewoond en onze kat was echt een buiten kat en wilde dus naar buiten en kwam zo vast te zitten. Onze kat was alleen niet meer te redden en is na een paar uur bij de dierenarts overleden Hij heeft een paar uur zo gehangen want het gebeurde midden in de nacht en wij lagen allemaal te slapen. Toen we het ondekte kregen we hem ook niet 1 2 3 er tussen uit we woonde 4 hoog zonder een balkon waar je niet even op kon staan.
verschrikkelijk om te zien. Duurt gewoon tijden voor er iemand eens komt helpen. Gelukkig was die kerel er. Zou dit echt niet aan kunnen zien zonder dat er wat gedaan word hoor.
Ja het was echt vreselijk. Toen we hem er eindelijk tussen uit kregen kon hij niet meer op de achterkant van zijn pootjes staan en was erg afgekoeld Hij heeft echt gevochten voor zijn leven maar helaas was hij er te erg aan toe,vind het nog steeds zo erg dat hij zo aan zijn einde moest komen want het was echt een super lieve kat.
Zielig Onze kiepramen gaan ook niet open alsik er niet bij ben: puur voor deze reden. Als ze te lang hangenknelt echt alles af. Ik vind ht heel zielig om te zien, dat armne beest blijft maar vechten. Hij heeft vast heel veel pijn Hulde voor de redder inderdaad!
He bah, maar wat een lieve meneer dat hij dat katje bevrijd. Er zijn nog lieve mensen die een hart hebben voor dieren en niet domweg gaan staan filmen. Hulde!! +1 Gelukkig is hier de hordeur kapot, waardoor onze poes 'gewoon' naar binnen kan.
Ohhhh, hier kan ik niet naar kijken hoor! Dit was PRECIES de situatie van onze kat eens. Terwijl we een keer een paar uur wegwaren is blijkbaar een van onze ramen open gegaan (ook zo´n kantelraam. Zat waarschijnlijk niet goed dichtgeklikt). Onze kat deed dus een poging om er doorheen te komen (raamopening ook nog eens 1,5 meter van de grond. Hoe deed ze dat???) Paar uur later komen we terug en zien we onze lieverd op die manier bungelen. OH, ze jammerde zo toen ik haar er uit haalde (en ik ook ) Ze heeft nog ruim een uur mank gelopen. Ze is nu weer OK hoor We hebben nóóit meer dat raam open durven doen.
ah zo zielig , zoals dat beesje probeert zich te redden en het lukt maar niet vond de muziek ook niet echt bijpassen hoor , ik zat in paniek te wachten wanneer hij werd gered en z'n relax muziekje vet irritant
Wat verschrikkelijk dat het merendeel van de mensen blijft staan kijken, nou ik had er ook opgeklommen! Ben ook wel blij met het filmpje en de reacties want nu kan ik eindelijk eens aan mijn man laten zien dat ik niet paranoia ben als ik de kiepramen niet verder dan het tweede gaatje wil hebben!!! Hij zet ze altijd stiekem verder open en verklaart me voor gek dat ik denk dat onze poezen er weleens tussen zouden kunnen komen te zitten. Nou, zie je wel! xx
HEEL ZIELIG!!! Mijn zus haar kat had hetzelfde aan de hand vorige zomer! Ze hing vast in het klapraam! Deze stonden open omdat de muren in de keuken geverfd waren... Ze was langs de openstaande bovenkant naar binnen gekropen, maar langs de zijkant afgeschoven en kwam zo vast te zitten! Ze had liggen roepen maar mijn zus slaapt boven en hoorde het niet! 's ochtends kwam mijn zus net op tijd om haar te bevrijden... arm beestje had zelfs wat ontlasting verloren van de angst!!!
Wij hebben inderdaad ook een kitten gehad die zo met de nek ertussen is gegleden. Het raam stond namelijk normaal gewoon open alleen omdat mijn we even naar de winkel wilde hadden mijn ouders het raam om kiepen gezet. Beestje was helaas al overleden. Sinds die tijd ben ik altijd heel voorzichtig met een raam op kiepen te zetten bij onze eigen katten. Kan het filmpje dus ook echt niet bekijken. Wat zielig voor dat beestje. Ik vraag me dus ook af of hij het echt overleefd heeft en er niets aan over heeft gehouden