Reportage:Mijn vader is zwanger.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gijsje, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gaat nu beginnen,toch wel heeeeeel apart hoor! Wie gaat er ook kijken?

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb het begin gemist....was dit vroeger een vrouw ofzo?

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Beide geboren als vrouw,de ene is compleet man en degene die de baby heeft gedragen dus niet.Ongelooflijk trouwens ze zien er echt uit alsof ze altijd man zijn geweest.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zit dit ook te kijken.

Best apart om te zien

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kijk ook vind het heel appart

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ben het ook aan het kijken ... vind het ook een bijzonder verhaal!

Wat ik niet snap alleen..
    Je bent geboren in het verkeerde lichaam (in hun geval waren ze vrouw), je besluit om je 'om te laten bouwen' tot man maar uiteindelijk neem je tóch het besluit om via de 'natuurlijke' weg een kind te krijgen!

Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik gun iedereen een fijn gezinnetje.. maar waarom je baarmoeder gebruiken als je liever een man bent?? Een 'echte' man kan toch ook niet baren?

Ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb, haha :)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik snap wat je bedoeld

Tis toch een "vrouwen" ding zwanger zijn en worden.

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ja, precies! ;):)

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Snap je helemaal Leliana,ik bedoel wat is er nou vrouwlijker dan zwanger zijn.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vind t nog steeds apart:)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind het meer dan apart.. mijn pa is mijn mama omdat die vroeger een meisje is geweest.. mijn andere papa heeft mij niet gemaakt want die heeft geen zaadjes.. omdat die vroeger een meisje is geweest.. ja, ik heb 2 geadopteerde broertjes, hun mama was ook niet helemaal zeker wat ze nu precies was...

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ben het ook aan ´t kijken. Zeer bijzonder!

13. Yelice

Yelice Niet meer actief

welke zender was deze reportage?

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ah jammer, die heb ik gemist! Ben gek op reportage en deze was precies iets voor mijn man geweest.

Mijn man schreeuwt namelijk wel eens, dat een man veel meer kan hebben, en dat hun beter zwanger kunnen zijn;) dus ik heb gezegd: Als er ooit een onderzoek zal plaats vinden, dan geef ik jou als proef persoon op:D

Maar, ik denk dat hij tijdens de bevalling wel terug zal krabbelen hoor

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Sbs6

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het is er een keer eerder op geweest toen had ik het gezien. toch raar gezicht zo'n man die zwanger is en gaat bevallen

17. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    als je het niet geweten had, was het gewoon een man met een dikke bierbuik...
    heel bijzondere mensen met een groot hart!

18. danip

danip Niet meer actief

Maar als deze man eigenlijk een vrouw is, dan is het toch (technisch) geen zwangere man? Dan is het voor de natuur nog gewoon een vrouw die in verwachting is. Alleen door een medische ingreep lijkt het een man? Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk. Wel vreemd voor dat kind later, en vreemd dat hij blijkbaar dit gedeelte van het vrouw zijn wel wilde houden. Maar het is geen worldshocking eerste man die zwanger is (of ligt dat nou aan mij?)

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    waarschijnlijk heeft hij laten vast zetten dat hij een man is samen met eventuele naamsverandering. dan staat het wetelijk op papier dat je een man.

ik keek gisteren een stukje en wist dus niet dat het opkwam. zie gewoon een man op bed liggen en hoor ik ineens zeggen, voelt u de weeen :$. ik snapte hem even niet maar dat duurde niet lang

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Nee dat heeft hij niet want anders hadden ze niet kunnen trouwen... de ene 'man' die alles weg heeft laten halen heeft dat wel gedaan de ander niet... wettelijk gezien is hij nog gewoon vrouw..

Deel Deze Pagina