Wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovewomen, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewomen

lovewomen Lid

25 sep 2008
    51
    0
    0
    Hallo,

Ik wilde even jullie advies,
    Ik ben 16 oktober voor het laatst ongi geworden.. Ik heb inmiddels een test gedaan, maar die is denk ik te vroeg gedaan..

Ik heb niet zo heel veel klachten, word wel misselijk als ik snel opsta van bank of bed en als ik in de auto zit ( dit heb ik nooit gehad) Verder een hele rommelende buik, en heel veel afscheiding. M'n borsten zijn niet gevoeliger dan normaal.
    Wel heb ik weer last van stemmingswisselingen, ene keer vrolijk en nog geen 5 minuten daarna super chagie... en als ik baby's zie smelt ik bijna ( dit heb ik nooit zo sterk gehad)

Willen jullie me advies geven wat ik moet doen? En of deze kwaaltjes een zwangerschap kunnen betekenen?

Alvast kei bedankt!

xxx Chantal

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hallo Chantal,

Je vraagt of deze symptomen bij een zwangerschap horen,
    dat zou inderdaad kunnen, maar het kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent.

het is heel moeilijk in te schatten want je geeft niet zoveel informatie ..
    ben je overtijd?

3. lovewomen

lovewomen Lid

25 sep 2008
    51
    0
    0
    ja ben 3 weken overtijd, slik de pil sinds oktober 2007 niet meer.. de test die ik heb gedaan is 3 weken geleden

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Nog een keer testen is die ook nega dan naar de huisarts, denk dat de kans klein is dat je nog aan het ontpillen bent.

5. lovewomen

lovewomen Lid

25 sep 2008
    51
    0
    0
    Maar ben al vanaf oktober 2007 ( 14 maanden) gestopt met de pil, dat is dan toch allang geweest?

6. lovewomen

lovewomen Lid

25 sep 2008
    51
    0
    0
    Ik heb net de HA gebelt, en die zei dat ik niet meer aan het ontpillen was omdat ik daarvoor al te lang ben gestopt met de pil..

Wat nu te doen? nog even afwachten of een test doen? hebben mijn klachten uberhaubt wel iets te maken met een eventuele zwangerschap?

Graag reactie.. ik weet het niet meer :(

7. Zen88

Zen88 Lid

26 nov 2008
    18
    0
    0
    Heeft je HA niet aangeraden om nog een test te doen. Drie weken is best een hele lange tijd, en als ik het goed uitgerekend heb heb je die test dus gedaan rond je NOD?!

Ik zou nog een test doen, en ik zou daar niet al te lang mee wachten want het hele tijd in spanning zitten ben ik het wel ben ik het niet is afschuwelijk.

Ik weet natuurlijk niet hoelang je cyclus normaalgesproken is maar 3 weken over tijd is toch best wel lang.

Heb je nog andere symptomen zoals buikpijn die je normaal alleen hebt als je ongi bent, vollere borsten (hoeven niet perse gevoeliger te zijn)

Doe iig nog een test, als je echt zwanger bent zal je toch wel resultaat erop krijgen nu.

8. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Gebeurt eigenlijk heel vaak dat vrouwen op hun NOD nog negatief of heel licht testen.
    Zou inderdaad nog een testje doen... en als die ook nega is HA bellen voor onderzoek.

Je symptomen kunnen wel kloppen, hoor!

9. lovewomen

lovewomen Lid

25 sep 2008
    51
    0
    0
    Ik heb tijdens mijn ongi helemaal geen klachten, de klachten die ik nu heb heb ik al een week of 2.. Ik ga vanavond of morgen toch maar een test doen... we zijn al zolang gestopt met de pil, en iedere keer is ie nega...pff hopelijk is ie nu wel posi, tot die tijd nog even afachten...

10. Zen88

Zen88 Lid

26 nov 2008
    18
    0
    0
    Dat kan ook idd, dat je helemaal geen klachten hebt tijdens je ongi (ik ben jaloers)

Het is inderdaad heel deprimerend als je iedereen keer negatief test. Maar is het normaal voor je om vaker een paar weken over tijd te zijn?

11. lovewomen

lovewomen Lid

25 sep 2008
    51
    0
    0
    Ik heb 3 keer eerder een test gedaan omdat ik ook 3 keer een 1 of 2 weken overtijd was.. dus dit is wel extreem..

Deel Deze Pagina