Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en weet nog niet helemaal hoe het werkt.. Ben maar een nieuw onderwerp begonnen dan moet het goed komen denk ik. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil, en moest officieel afgelopen zaterdag/zondag ongesteld worden. Nu heb ik de afgelopen maand veel meer trek, vooral chocolade. Ook ben ik sinds de laatste 2 weken erg snel humeurig. En heb ik meer afscheiding als normaal. Is dat normaal als je stopt met de pil?... En het ruikt zuur! Net naar het toilet geweest en weer witte afscheiding met een zuur luchtje.. Plus dat het vrijen echt meer pijn doet als voorheen. Sinds de laatste maand lijkt het wel alsof mijn man elke keer ergens tegenaan zit. Herkend iemand zich in deze punten? Ik wil nog geen test doen, omdat ik bang ben dat ik dan te snel ben aangezien ik nu pas ongeveer 2 dagen te laat ben met ongesteld worden. Groetjes an.
Hoi An.. Ik herken het niet.. Ik ben zelf augustus gestopt met de pil en weet nu bijna 2 weken dat ik zwanger ben Ik had 15/11 ongesteld moeten worden en heb de 19e de test gedaan.. Via matcare.com ( hoop dat ik zo goed geschreven heb) besteld.. lekker goedkoop en snel in huis.. De test bleek positief.. Ik denk, om jezelf gerust te stellen deze week een test doen.. Ik had de eerste 2 weken vooral smiddags last van misselijkheid, nu kan t op alle momenten van de dag wel voorkomen.. Groetejs van Annemarie
Hoi Annemarie, Dus jij hebt deze klachten niet gehad. Ok, nou ik denk ook dat er niets anders opzit dan geduld te hebben en morgenochtend te testen.. (geduld..tja hahah). Maar bedankt voor je reactie, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes An.
Hoi Annemarie, ik weet niet of je dit leest, maar ik heb vanavond een test gedaan, kon niet meer wachten. En hij is positief! Dus als ik het goed begrijp ben ik nu 4 weken zwanger. Dat verklaart dus alle kwaaltjes..Haha. Gr. An.
Hoi Blondie, wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe reageerde je op de positieve test? We zitten in hetzelfde schuitje. Ik heb vandaag ook positief getest! Was helemaal in shock, stond te trillen en had het koud. Maar nu voel ik me happy....en voel me zo rustig... Hopelijk blijft alles goed gaan!
Hey Assi, Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd! Leuk zeg, gaan we tegelijk op dus hahah. Ik wist niet wat ik zag.. De tranen kwamen gelijk haha, maar ben nu ook wel wat rustiger. Voel wel van alles in me buik.. Hopelijk is dat normaal, heb jij dat ook? Ik hoop ook echt dat alles goed blijft gaan Liefs An.