Pijn bij autorijden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hanna Mom, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even een vraagje om te zien of jullie dat ook hebben. Ik vind momenteel autorijden heel vervelend. Als ik moet remmen en dan dus mijn voeten moet verplaatsen, doet dat wat zeer in mijn onderbuik. De ene keer wat meer dan de andere keer. Hoort dit ook bij de groeipijn? Iemand herkenning hierbij?

Bedankt!

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    dit is bandenpijn

heb ik ook, in t begin had ik er veel last van toen n periode niet
    en nu begint t weer
    soms idd zo dat als je je been wilt tillen (en je dus spieren en banden gebruikt in je been/buik) dat dit steekt ....

ik heb nu bv een "spiertje" links onderin bij mn lies die doorloopt tot mijn schaambeen
    die doet me al paar week pijn broeken/onderbroeken aan en uit doen is lastig met linkse been haha naast dat mn buik nu in de weg gaat zitten zit daar ook die spier ook onderin mn buik dus
    lang lopen, niezen, hoesten...
    auto rijden doe ik niet echt meer maar herken je verhaal wel

geen zorgen dus... dis enkel lastig!

3. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Zonnebloem. Thanks! Vroeg me al af of ik de enige was ;).

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nee hoor
    de een heeft meer last van bandenpijn dan de ander....
    en bij ieder vormt t zich anders

laatst hadden we een rondje gewandeldmet de hond best ff n groter rondje (3 kwartiertjes ofzo)

laatste stuk kon ik dubbel gevouwen nog door ons hek strompelen nar de bank.... t deed me zoooooo pijn

2 minuten op de bank liggen en moest plassen stond zo weer op en ging zo weer door....
    maf he hahaha

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

oww.... Ik heb hier zelf ook last van. Alleen als ik mijn been/voet verplaats dan voelt dit ook niet zo prettig in mijn buik. Het is niet pijnlijk maar gewoon niet zo een fijn gevoel. Maar nu weet ik dus ook weer wat dat is ahaha.

Kuss

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt dames!

Deel Deze Pagina