Pffff wat een heftige gedachte. Het lijkt me goed als je vermoedens hebt om die persoon niet meer op te laten passen. Je schrijft dat je t met meerdere mensen over gehad hebt;je hebt toch niet zijn naam genoemd hoop ik? Aangezien je t niet zeker weet en t dus ook niet zeker is of deze man zoiets heeft gedaan.
Als ik lees dat ze een dag later weer normaal reageerd, dan kun je er denk ik wel vanuit gaan, dat hij gewoon iets te hardhandig is met afvegen. Want als er echt iets gebeurd zou zijn, dan zou ze wel vaker dat gedrag vertonen met verschonen. Maar ik herken ergens de gedachten wel. Onze dochter deed t dus ook vanaf dat ze ongeveer een jaar was en toen ging ze dus net naar t kdv. En ik heb t toen ook weleens besproken met de h.a.
Goed dat je hem er niet meer bij laat en dat je het ij de ha en cb nee hebt gelegd. Ik denk dat het altijd goed is om te letten op gedrag van je kinderen en proberen te verklaren waar het vandaan komt. Heb je al wat van de ha/ka gehoord?
Moeilijke situatie.... ik zou denk ik ook eerst een camera ophangen, desnoods kijken of je die kunt koppelen via internet aan een pc elders waar je op dat moment zit zodat je meteen kunt ingrijpen.... Als je hem nu meteen niet meer laat oppassen gaat ie misschien een ander slachtoffer zoeken, of er is niks aan de hand en jij kunt hem met een gerust hart laten oppassen... Ik zou het toch ook 100% zeker willen weten of hij niet met zijn fikken aan mijn heeft gezeten..... en beelden zijn bewijs en kan ie de bak in.... En als er niets te zien is, dan ben jij ook veel meer gerust gesteld...
Me maag draait hier van om. BAH. Ik ben zelf slachtoffer van incest, 9 jaar lang heeft dat geduurd. Dat ik eindelijk de stap heb genomen, om het te vertellen. Of beter gezegd, ik kon me tranen van pijn en vedriet niet meer in me houden. Ga op je gevoel af. Doe wat jij moet doen. Ik ben zelf, allert bij (kleine) kinderen, het zit gewoon in me dat ik hun MOET beschermen. Ik wil zelf niet dat zij mee maken wat ik heb meegemaakt, want dat is een HEL!! (bij mij gebeurde het niet 1 x per dag nee soms 3x en soms wel 10 x in de week, als het niet meer was) Ook weet ik dat je niet altijd aanwezig kunt zijn bij je kinderen om ze te beschermen. ( ik pas op kinderen en op neefjes en nichtje) Dus nu probeer ik het iets meer los te laten, aangezien het op den duur, dit heel wat van me leven in beslag nam. En dat is ook niet bedoeling. Snappen jullie het een beetje? Beetje moeilijk om uit te leggen, nu ik zo moe ben. Maar ga op je gevoel af. Vertrouw je het niet, stop er mee. En ik hoop dat het gewoon een fase is van je dochtertje en dat ze geen litteken mee hoeft te dragen de rest van haar leven. Ik heb tijdje op een kdv vrijwilligerswerk gedaan en heb daar ook lieve mannen leren kennen, die heel lief en oprecht met heel veel respect met kinderen werken, zo ben ik ook anders naar mannen gaan kijken. Want ik vertrouwde ook niet meer alle mannen. Succes meid!!
ik zou informeren hoe hij haar verschoont en er evt. bij gaan staan zodat je kunt zien of het misschien hardhandig verschonen is. Ik wens je heel veel sterkte met deze situatie.
Ik moet zeggen dat mijn dochter ook momenten heeft waarbij ze met geen mogelijkheid verschoond wil worden. Dat begon met een maand of 15 denk ik? En nu nog (2 jaar) heeft ze af en toe momenten waarop ze echt gilt " neeeee neeeee neeeee!!" Knieen sterk tegen elkaar, benen niet uit elkaar te krijgen, handen wegduwen, omdraaien, huilen... Soms doet ze dat als ze bij het kdv is geweest. En ja, na die verhalen van Amsterdam en die 2 mannen op het kdv..dan krjig je wel eens de kriebels. Ik heb ook wel eens echt zitten kijken of ik iets kon zien aan haar vagina. Maar niks geks te zien... Soms heeft ze gewoon geen zin om verschoond te worden. Op het kdv doen ze het wel een staand, en ik kan dat niet dus bij mij moet ze liggen. Heel naar, maar misschien ook wel normaal dat kindjes tegenstribbelen soms? Ik hoop echt dat het niks is, maar als jij je er niet lekker bij voelt moet je hem niet op laten passen. Sterkte!
Is het misschien een idee om voor die periode luierbroekjes te gebruiken? Die zijn wel iets duurder in aanschaf, maar je kunt ze wel snel aandoen. (ik heb ze om die reden daarom thuisliggen. ik heb ze nog niet nodig gehad omdat hij dan weer minder tegenstribbelde).