23 maart ongi... uitgaande van een cyclus van 28 dagen en je ei op dag 14 zou je nu 4+3 weken zijn en dat komt perfect overeen met je test 16 april klachten zou dan idd van de innesteling geweest moeten zijn
Dat lijkt me idd het meest voor de hand liggende dan. De digitale zou dan nu 2 tot 3 aan moeten geven? Ben erg benieuwd eigenlijk. Kan ik hen ook gewoon vanmiddag doen of dan toch morgenochtend beter? Deze was nu ook niet met de 1e urine.
Ik heb nog nooit in mn leven 28 dagen cyclus gehad. Altijd 32 tot maximaal 37. kan natuurlijk nu net anders zijn. Kom ik dan niet echt meer achter
Hahaha nee idd..Daar is ie te laat voor dan. Maar dat geloof ik ook niet dat ie da anders zou doen hoor..Hij staat er nu wel 100 procent achter
Wat natuurlijk ook kan is dat jij altijd al een LF van 16 dagen had bij een cyclus van 32-37 dagen. In dat geval zou je nu dan zeker rond 16 dpo zijn Ben benieuwd!
Ik moet trouwens zeggen dat ik in oktober ook vrij onverwachts zwanger was. Ik testte op dag 24 van mn cyclus positief. Streepje was passend voor 9/10 dpo en ik had werkelijk in geen 8 jaar een cyclus van 28 dagen gehad. Mij lf is altijd keurig 14 dagen dus dat kan het ook niet zijn. Echt al een ei gehad op dag 14/15 terwijl dag 20-25 voor mij normaal is.
Wauw, wat een knaller! Die wil ik ook Met deze streepjes maakt het echt niet meer uit met welke urine je de digitale doet hoor, dus ik wacht in spanning af
Dames ben ik weer. Even naar ander dorp gereden haha..stel je voor dat je word betrapt. Haha.. maar digitale gedaan met als volgend resultaat...eigenlijk nog steeds stil van.