Test positief na ongesteld?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AuroraM, 23 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Goedemorgen.
    Ben ruim twee weken geleden ongesteld geworden.zwangerschap test die ik net ervoor deed was negatief. heel kort geblowd. Maar 2 dagen. Na drie dagen positieve ovulatie testen. Dikke buik en pijn borsten ingeving. Zwangerschap test gedaan. Vaag positief. Wat moet ik hier nu van denken....

Bijgevoegde bestanden:

2. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Zou op je eisprong kunnen reageren aangezien je 2 weken geleden ongesteld was

3. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Hmm... lastig. Ik zie wel een streepje en soms hebben vrouwen een bloeding waarvan ze denken dat het menstruatie is, terwijl ze eigenlijk zwanger zijn.

Misschien even een ander merk testje halen? Die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn wel goeie.

AuroraM vindt dit leuk.
  4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Mocht je menstruatie van 2 weken geleden een innesteling zijn geweest dan denk ik dat je al wel positiever zou hebben getest. Misschien was je bloeding van toen een ovulatiebloeding en ben je nu dus pril zwanger?

AuroraM vindt dit leuk.
  5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik denk als dit het geval zou zijn dat ts dan minstens 5/6 weken zwanger zou moeten zijn en de streep dan naar verwachting wat meer zou moeten knallen.

Ts: heb je een foto van je positieve ovulatietesten? En is je cyclus regelmatig?

6. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Mijn cyclus is heel regelmatig.
    Dit is mij eerder gebeurd. Na een vroege miskraam. Bedoel positief testen na bloeding . Was toen oud hcg. Bij mijn weten was ik deze keer niet zwanger al deden mijn borsten waanzinnig pijn. Test was blanco. Maar nu viel mij gisteren het mij bekende dikke buikje op . En bedacht hoe pijn mijn borsten doen...
    Ik ga idd vanmiddag ander merk test halen. Hoop op niets.(durf niet)Na 7 miskramen. En toch... stiekem natuurlijk wel
    Heb er een berekening op losgelaten. Als de bloeding die ik had een innesteling bloeding zou zijn geweest. Wat mij stug lijkt zou ik nu 5 a 6 weken zijn. Gekke is dat ovulatie test vorige week klein positief was. En nu dus 3 dagen dik. Ik snap er niets meer van.....
    Maak zo foto van ovulatie testen

Ga maar uit van loos alarm en vals positief. Dit kan nl eigenlijk niet

7. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Moet geblowd gebloed zijn? Zo ja, hoelang duurt je menstruatie normaal?

sweetlove80 vindt dit leuk.
  8. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    ooohhww haha ja ik denk het.. ik snapte het al niet zo goed. :oops:

Maar ik denk dat je momenteel rond je LH-piek zit, aangezien je 2 weken geleden ongesteld bent geworden. Dat de zw-test reageert op je LH ipv hCG.
    Als je nu al 6 wk zwanger was, dan was de test donkerder geweest, ben ik bang.

Dus ik zou zeggen: voor de zekerheid lekker seksen!
    En dan hopen op een positieve test over 2 weken!

En ik zou zeker de komende dagen even doortesten om te zien of ze toch nog donkerder gaan worden, want dat zou dan wel wijzen op een zwangerschap ;)
    Succes!

9. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wat spannend zeg... ik heb werkelijk geen idee, maar ben wel benieuwd hoe dit afloopt

margarethd vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik zou eerlijk gezegd denken dat het reageert op je lh piek. Voor de zekerheid kun je morgen nog een zwangerschaps test doen om te kijken of hij oploopt of weer wit is ;)

11. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ik zie zeker een roze streepje maar of die van een zwangerschap komt durf ik niet te zeggen. Zou morgen nog een keertje testen en kijken of je weer een streepje krijgt.

Deel Deze Pagina