Hoi ik ben nu 5w6d zwanger en had al 2 dagen licht bruine afscheiding in de ochtend wat mij al niet lekker zat. Maar gister middag was er niks meer te bekennen. Nu vanmorgen bij het plassen bloeden ik behoorlijk. Ik bloed alleen als ik op de wc zit. Als ik zit of loop gebeurd er niks. Geen erge krampen wel iets zeurend gevoel. Verloskundige zegt dat ik moet afwachten 50% kan kan 2 kanten op gaan. Erg spannend dus. Nu nog te vroeg voor een echo dus die over een week. Nu zou er wel wacht zichtbaar zijn maar nog niet voldoende voor een duidelijke uitslag. Het lijkt op de eerste dagen van je menstruatie. Best veel dus helder rood met wat slijm. Zijn hier mensen met ervaringen? Ik weet het dat het geen garantie geeft maar vind toch fijn zowel positief als negatief. Hoor het graag De 22 ste uitslag kloppend hartje of lege baarmoeder. Spannend tussen hoop en vrees.
Wat een nare situatie zeg. Ik heb er wel een beetje ervaring mee. Bij mijn oudste was ik 5 weken en 3 dagen zwanger toen ik flinke krampen kreeg en de volgende dag felrood bloed verloor. Het bleef echter bij die ene keer bloedverlies en het was niet heel veel. De huisarts schreef het toen al af als een miskraam, maar die miskraam is inmiddels een gezonde jongen van 4 En bij mijn jongste had ik ongeveer hetzelfde; bij 5 weken slijmerig bloedverlies. Inmiddels was ik ermee bekend en raakte ik niet meer volledig in paniek. Bij 9 weken zwangerschap kreeg ik nogmaals bruin/rode afscheiding. Deze keer best veel, dus wel een beetje paniek. Maar ook dit is uiteindelijk uitgemond in een mooi gezond kindje. Ik hoop dus voor je dat het goed afloopt. Wat mij in die tijden van afwachten hielp, was om toch te proberen te genieten van de zwangerschap. Ik vond op de één of andere manier dat ik het verplicht was aan mijn ongeboren kind om hem/haar nog niet op te geven.
De hoop is verdwenen zojuist een vrachtzakje met vruchtwater en een embryotje er in verloren. Glibberig zakje met vocht er in en een hard dingetje er in. Voelde eng aan. Ongeveer 1 cm groot Nu hopen dat ik niet zo lang vloei. Verdrietig maar opgelucht.
Ik wil je geen hoop geven,maar dit lijkt niet op een miskraam hoor.Bij deze termijn kun je ook geen vruchtzakje met embryo herkennen,daar is het nog veel te klein voor.
Misschien kun je in je onderwerp even vermelden dat er expliciete foto's staan in dit topic. Verder wens ik je veel sterkte want dit is erg verdrietig allemaal....
Ik heb afgelopen oktober met 6,5 week een MK gehad, begon ook zo maar heb niet zoiets verloren zoals jij op de foto laat zien! Het leek wel op een menstruatie. Gezien mijn ervaring kan ik bijna zeker zeggen dat je een MK zult krijgen of al hebt gehad. Sterkte!
Het is zojuist bevestigt door mijn verloskundige het is een compleet vruchtzakje met vocht en beginnende embryo in. Moet volgende week voor controle echo of echt alles er uit is. Maar ze verwacht van wel want ze heft het zelden zo duidelijk gezien.
Hi dames, Ook ik heb een MA, ben nu aan het wachten op de MK. Morgen voor de 3e keer echo, voor m'n eigen gemoedsrust. 1e echo bij 7,5 week was groeiachterstand en te zacht kloppend hartje, bij 8,5 week geen hartje meer te zien. Het was m'n eerste ICSI-poging, na vijf jaar kinderwens. Ben erg verdrietig. Stomme is dat ik nog steeds hoop dat de gyn het fout zag en morgen een kloppend hartje zal zijn. Valse hoop natuurlijk. Wat is het klote he!
Hè sterkte meid.maar wel fijn dat het er nu in 1x uit is en je niet meer in spanning hoeft te zitten. Weet uit ervaring dat dat ook niet fijn is.