Hoi hoi Morgen is het 4 weken geleden dat ik gecuretteerd ben. Vorige week di al wat last van klachten zoals hoofdpijn, rugpijn, lichte kramp en jeukende tepels. Woe 10 december een licht positieve test, 11 december ook en 12 december weer helemaal wit. Voor mijn curettage had ik altijd een cyclus van 26 dagen ( dus gister nod). Ik ben nog niet ongesteld, wel klachten en ook niet zwanger. Moet ik gewoon afwachten of kan ik beter contact zoeken met de gynaecoloog? Thanks alvast!
Kan wat langer duren 1e keer na curretage. Zie mijn handtekening hormonen zijn helaas niet bij iedereen in 1x gereset. Heb je geen nacontrole bij de gyn? Werd de dag erna ongesteld haha. Sterkte met wachten! Edit die klachten had ik ook, soort ontpillen...maar dan na de curretage
Dank voor je reactie. Nee geen nacontrole bij de gynaecoloog, alleen telefonisch. Ga wel bellen hoor als het te lang duurt. Wacht deze week nog even af.. Van het ontpillen heb ik nooit last gehad, maar goed dit is toch anders..
Met hoeveel weken zwangerschap ben je gecurreteerd? Ik met ruim 9 weken en ik heb nu pas sinds een maand t idee dat t weer "normaal" is
Had een leeg vruchtzakje. Daar achter gekomen met 7 weken en met 10 weken gecuretteerd.. maar nooit vruchtje gezeten. Na stoppen vd pil ook altijd direct cyclus van 26 dagen..
Ja ok maar dan heeft je lichaam wel 10 weken ong hcg aangemaakt. Ben laatst nog bij de gyn geweest en die heeft me verzekerd dat t normaal is dat t even van slag is na een (afgebroken) zwangerschap. Als je je echt onzeker voelt gewoon even bellen ter geruststelling. Ik schrok me ook rot toen ik opeens een cyclus van 19 had. Hoop dat t snel op gang is voor je!
Hey Anneke, Ik had precies hetzelfde! Precies 28 dagen na de curettage had ik menstruatieklachten maar geen bloed. Ik heb toen zelf het ziekenhuis gebeld omdat ik het niet vertrouwde. De gynaecoloog was ontzettend attent en begripvol, echter zag zij geen reden tot zorgen. Ze hebben mijn bloed geprikt en er bleek nog een restje HCG in te zitten (5,2), op de echo was er niks aan de hand, alles zag er goed uit. Na een week weer een echo en bloed geprikt, toen was alle HCG weg. De gynaecoloog verwacht dat mijn cyclus nu weer op gang gaat komen nu alle HCG weg is. Daar wacht ik nu dus op. Mijn curettage was op 31 oktober. Ik was op dat moment 9 weken zwanger, het vruchtje was met 6 weken gestopt met groeien. Ik hoop dat dit je enigszins gerust stelt. Echter als je er erg zenuwachtig van wordt, zou ik gewoon het ziekenhuis bellen. Bij mij vonden ze het helemaal niet erg!
Dankje Teapot voor je reactie. Het is fijn om te horen dat het zo kan gaan, hopelijk komt jou menstruatie ook snel op gang. Ik wacht deze week nog af.. Ben ik volgende week nog niet ongesteld, ga ik even bellen om te overleggen en misschien ook even bloedprikken.
Groot gelijk. Bellen kan nooit kwaad bij mij kwam ie ong 10 dagen later dan normaal. Raar he hoe je uitkijkt naar een menstruatie. 1e en enige keer Laat je weten hoe het afloopt? Sterkte!
Haha nou idd.. nog nooit zo uitgekeken naar een menstruatie. Heb wel ovulatietesten bestelt voor deze maand.. kunnen we nog beetje gericht gaan klussen. Jullie horen van me!