Met 35w2d had ik een afspraak in het ziekenhuis. De volgende afspraak is nu gemaakt voor 38w3d, maar dat vind ik ineens wel erg laat. Wat is de normale gang van zaken in het zk??? Anders bel ik gewoon voor nog een afspraak.
Bij mij in het ziekenhuis bij de gyn vanaf 30 weken om de 2 weken controle. Geen idee of dat wisselt per ziekenhuis of gyn? Tot 30 weken om de drie weken, maar ik ben ook wel es om de 2 weken geweest, ivm feestdagen en drukte in het ziekenhuis. Op jouw termijn zou ik idd om die 2 weken willen hoor. Vanaf wanneer is het eigenlijk elke week?
Ik ga ook vanaf 30 weken om de 2 weken, en vanaf 36 elke week....ik zou nog maar eens bellen als ik jou was, al is t alleen maar om de bloeddruk enzo op te meten....
ik had idd bij de eerste ook vanaf 30 weken om de 2 weken en met 36 weken iedere week bij de 2de was het ook de planning maar daar dacht de kleine anders over
Ohhh nou dan ga ik zeker bellen! Ik dacht vanaf week 37 elke week, maar is dus al vanaf week 36. Tot nu toe ging alles perfect, op ernstige bi na. Maar krijg nu toch wel meer pijntjes etc erbij en vind t toch ook allemaal wel spannend!
ik ben bij VK onder controle in Zh en moet vanaf 36 wk naar de gync. weet niet hoe daar dan verder gaat en of het dan stopt bij VK. Zal het vandaag eens vragen.
Met pijn en moeite nu een afspraak voor 8 juni ipv 15 juni. Heel raar! Er werd eerst gezegd dat er geen plek was voor eerder?!