begin zwangerschap en moeite met slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweetlakecity, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik word er knetter gek van,
    ik kan niet meer slapen nu.
    Wat is dit?
    Wie kan mij helpen...
    aub geen warme melk want ik heb een koemelk allergie.
    Zo erg pieker ik niet...maar na een keer plassen in de nacht heb ik echt moeite weer me bed in te duiken.
    Ook als ik alles donker laat en op de tast naar de wc probeer te gaan.
    Zucht...morgen weer een zware vermoeiende dag en dan haal ik me slaap in de middag in en dan kan ik in de avond weer niet slapen. :rolleyes:

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    dag chrissie, ik heb dat ook dat ik slecht slaap. Ik moet er sowieso elke nacht uit om naar het toilet te gaan( zi tussen m'n oren, zodra ik s nacht s wakker wordt denk ik, ik moet plassen. Zolang ik dan niet ga, blijf ik eraan denken, en ga uiteindelijk toch). Maar als ik dan weer richting bed ga, kom ik weer niet in slaap! Lig zo te woelen van links naar rechts... pffff

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik heb het ook gehad , nu is het wel wat beter ik moet er nog steeds 3 a 4 keer per nacht uit om te plassen maar val wel lekker snel weer in slaap daarna !
    hooop dat het voor julllie ook zo over is !

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hay,

ligt echt aan het rare weer hoor, ook de niet zwangere kunnen hun draai niet vinden deze dagen.

wacht maar tot je toeter zo groot word dat het echt lastig word om te liggen hihi

even doorbijten

J

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hi,

Ik heb ook in het begin van mijn zwangerschap (met een week of 6-7) ongelofelijk slecht geslapen. Ik sliep eigenlijk niet en ik moest beginnen aan een nieuwe baan. Uiteindelijk heeft de HA me geholpen het ritme te doorbreken met een paar slaaptabletten. Dit wil je natuurlijk liever niet maar als het echt niet anders gaat.. tja, dan heb je zo weinig keus.
    Wat nog wel misschien kan helpen:
    - in bed een klein stukje lezen bij een klein lichtje (geen moeilijke kost)
    - ontspanningsoefeningen: bedenk vanaf je kleine teen, stukje bij beetje dat je lichaam in slaapt valt tot je bij je hoofd bent aangekomen...
    - douchen (kort en erg warm)
    - toch proberen overdag even op te blijven. Of hooguit een uurtje te slapen (wekker zetten!)

Veel sterkte. Weinig of geen slaap is ellendig

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meis,

Ik had dat ook....had ook energie voor 10!

Je slaap komt wel weer terug met een week of 12, 13...

Ik heb toen weer heerlijk geslapen sinds deze week...
    Nu heb ik t weer...niet kunnen slapen en klaarwakker zijn de hele nacht :(

7. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Ik had het zelfde probleem.
    Ik lag ook gewoon niet lekker.
    Nu met een voedingskussen tussen mijn benen slaap ik een stuk beter.

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb ook een extra kussen gekocht en trek nu een sport bh aan en dat werkt stukken beter!
    Bedankt voor de antwoorden.
    Ben nu zo moe zou wel willen slapen...maar ik sliep zo vast. Weinig dromen. 1 x plassen en wakker van half 5 t/m half zes.

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Chrissie, ik heb dit ook een paar weken gehad. Ging vanzelf weer over toen ik niet meer hoefde te plassen 's nachts.

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

HI...

Ik heb t nog steeds hoor...
    slecht slapen, tig x eruit om te plassen... moeilijk in slaap komen en als je slaapt een nachtmerrie... :(

en niet omdat je niet moe bent.....
    ik begin trouwens nu wat meer energie te krijgen :p

herinner t van me vorige zwangerschap ook.... heb t eigenlijk constant gehad alleen idd later om andere redenen wakker.....

Deel Deze Pagina