Hallo meiden. ik had vannacht last van bandenpijn dat is dan nog wel te vedragen ! en last van erge brandend maagzuur is ook wel te doen.. maar nu stond ik net iets te snel op blijkbaar en krijg een steek vanuit me vagina tot me buik...net of er wat knapte zoooo'n pijn..waren dat me banden? ik durfde gewoon niet op te staan meer echt pijnlijk!! heb weleens vaker gehad dat t ietsje zeerder deed, maar nu had ik t helemaal niet door en schreeuwde het gewoon uit.. nog niet zo erg gehad iig. ik denk nu steeds.. ojeej als er maar niets is. maar t zouden me banden vast zijn toch dames??
mn vagina doet trouwens best zeer nu.. ik snap t niet hoor .. nou ja. ik ga lekker even rustig aan doen weer hihi
Ja klinkt zeker als bandenpijn, kan verrekte zeer doen als je buik weer in een groeispurt is. Om dat te voorkomen sta ik altijd zo rustig mogelijk op (en zelfs dan kan het wel eens gebeuren dat het erin steekt, brrrr)
Ja inderdaad.. ik doe t ook rustig aan.. maar soms let ik dan ff niet op en doet t ff zeer..maar deze keer stond ik zo snel op.. ik wist niet dat het zo een pijn kon doen.. ( dacht er natuurlk helemaal niet meer aan dat ik even rustig op moest staan) gelukkig ben ik de enige niet hihi niet dat t fijn is maar ja. liefs
Ik had het ook vooral toen ik nog moest wennen aan het feit dat ik nietzo vlug meer op kan staan en bukken, etc.. Soms had ik het ook als ik helemaal niks aan het doen was, voelt best eng he! Ik had het precies rond jou termijn daarna nooit meer gehad en alles gaat prima hoor.
wat lucht dat lekker op zeg dat je dit neerzet hihi het was echt heeeel erg schrikken niet normaal.. en me vriend gelijk " trapt ze?" ik meteen " nee was het maar waar" hahaha ik moet er ook maar aan leren wennen voor ik iedere dag hartstikke veel pijn heb hihi liefs
Haha, ik herken je gevoel gewoon echt zo goed. Ik had ook van die rare steken rond die periode en vond het echt super eng!! Bah bah, gelukkig na week 20 nooit meer last van gehad. Sindsdien heb ik eigenlijk niks extreems meer kwa pijn, denk dat er in het begin ook gewoon zoveel plaatsvind in je lichaam.. om dan tegen het einde aan weer terug te komen. lol..
haha ja indd.. ik hoop dat t bij mij na week 20 ook minder is hihi nouja het is voor een goed doel maar anders... haahaha
Ik had die pijn heel erg op het einde als ik ook maar een klein stukje liep. Zo super scherp kon dan echt geen stap meer zetten. Ik heb het deze zwangerschap nog niet gevoeld. Vervelend he al die pijntjes!
ben blij voor je dat het nu nog niet zo is geweest dat je het gevoeld heb hihi kheb met opstaan nu datk echt moet oppassen en met lopen soms ook zown pijnscheut grr indd vervelend