Vermoeden geslacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Crazy angel, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

klopte jou vermoedens?

1. Nee, werd/word een jongen

2. Nee, werd/word een meisje

3. Ja, werd/word een jongen

4. Ja, werd/word een meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik was beide keren zeker van een meisje en inderdaad heb ik twee meiden gekregen. :)

Edit: hoewel... de eerste keer wist ik het 100% zeker maar de tweede keer denk ik iets van 75%. ;)

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Bij de eerste geen vermoeden.

Nu was (ben) ik wel helemaal overtuigd van een bepaald geslacht, geen idee waardoor.
    Bij de 20 weken echo bleek het toch niet te kloppen..

Ergens heb ik nog steeds het gevoel dat ze het niet goed gezien hebben, haha ;)

Heeft hier ook niets met voorkeur te maken

3. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik ben er heilig van overtuigd dat het een jongetje wordt. Ik weet niet waarom ik dat denk maar dat zegt mijn gevoel. Moet alleen nog even geduld hebben voordat we het weten.

4. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Mijn vriend en ik hadden heel sterk gevoel dat we een jongetje konden verwachten.. zelfs over gedroomd.. schoonouders hadden ook het gevoel ;)

En rarara, "Nou, dit is echt een meisje meisje hoor, 100% meisje, jongens!" zei ze met de geslachtsbepaling.. ik kwam niet meer bij van t lachen hahaha :(

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier echt overtuigd van een jongen, al een paar weken... Laatst droomde ik ineens dat ik een echo had en dat het een meid was mar dat is denk ik omdat ik er zo benieuwd naar ben..
    Denk nog steeds een jongen dus :p Met een beetje geluk is het volgende week met de echo te zien :D Zal dan ook ff je poll invullen :D

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Wij waren er zooooo van overtuigd dat het een jongen zou worden! We hadden zelfs al een naam uitgekozen. Alleen mijn vader en zusje dachten dat het een meid zou worden. En dat wordt het dus ook!

Happy, happy, happy

7. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist gewoon zeker dat het een jongetje zou worden!! Geen twijfel mogelijk. En meestal is mijn intuïtie heel betrouwbaar.
    Maar we krijgen een meisje! Ik dacht dat ik het heel raar zou vinden als ze zouden zeggen dat het een meisje wordt, omdat ik zo ingesteld was op een jongen, maar juist omdat ik het niet verwachtte vond ik het eigenlijk heel erg leuk! Wel even wennen aan het idee, maar zeker aangenaam verrast.
    Eén van de weinige keren dat mijn gevoel me in de steek heeft gelaten :)

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben nu zwanger van nummer 3 en heb toch echt het gevoel dat dit een knul gaat worden maar dit komt mede omdat we bij de 12 weken echo een duidelijk uitsteekseltje zagen.Later las ik op internet dat dit bij zowel een jongen als meisje waarneembaar zou kunnen zijn.Volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo waarop ik hoop dat het helemaal gezond is en dat ze uiteindelijk ook kunnen zien wat het is.
    Ik ga nu voor een knul.We hebben al een zoon van 8 jaar en een dochter van 6 jaar dus ik heb totaal geen voorkeur.Heb van allebei al iets en vind het allebei even leuk en bijzonder...spannend ieder geval!!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb ja werd een jongen gestemd maar ik had het bij beide goed.
    Ik heb met 6 weken zwangerschap al jongenskleertjes voor mijn zoontjes geshopt. Zo zeker was ik (en ik had niet eens in de gaten dat ik het officieel nog niet wist)

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    *1e zwangerschap dacht ik het is een meisje, maar later rond de 14 weken liep ik van de trap af en toen dacht ik "ach mn ventje" Dus ik was niet verbaasd met de 18 weken echo

*2e zwangerschap was ik er zeer van overtuigd dat het meid zou zijn. Meerdendeel van de vrienden/fam dachten een meid. Ik dromde er ook vaak over en toen kregen we de echo en bleek een ventje te zijn.. Zelf na de echo dromde ik dat het meid was en was helemaal in de war.

* deze zwangerschap denk ik helemaal niets, maar iedereen en wij denken dat dit ook een jongen is.

We zullen het zien over 5 weken..:)

11. mounia777

mounia777 Lid

9 aug 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb he vermoeden dat ik een meissie krijg, omdat dit op de chinesekalender staat en bij alle naaste mensen die ik ken klopte het van de chinesekalender!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik heb al vanaf t begin t idee dat t een meisje wordt, maar veel mensen in mijn omgeving denken een jongetje.
    Ben zo nieuwsgierig dat ik voor 16 weken een 4D echo gepland heb, nog een paar weekjes wachten en dan weten we het als het goed is.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Das ook niet zo gek, er zijn er twee in omloop die precies tegengesteld zijn :D

Bij mij klopte de meest gebruikte bij de eerste wel, bij de tweede niet.

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wij dachten de hele zwangerschap dat we een zoon zouden krijgen en dat was ook zo!

@ Marieke; off-topic, maar ik kwam jou ook altijd tegen bij de augustus-mama's. Zie dat onze kids maar 2 dagen schelen, leuk. :)

Deel Deze Pagina