Ons dochtertje is erg onrustig met het bewegen met haar beentjes. Ze lugt zelden stil, is meestal aan het bewegen met haar beentjes. Is dit normaal?
Het ene kindje is gewoon beweeglijker als de andere. Is heel normaal hoor. Straks pakt ze haar beentjes/voetjes vast, maar zelfs dan kunnen ze de hele tijd blijven bewegen.
Die van ons is al vanaf dag 1 beweeglijk. Ligt nooit stil met armpjes en beentjes. Zelfs in slaapt rolt hij van de ene naar de andere zij. Heel gewoon hoor!
Leuk is dat he? Lekker van genieten. Voor je het weet zijn ze groot. Ik heb zelf ook een stuiterbal. Ze is echt superlief, maar heeft ook vreselijk veel energie. Ze heeft ook echt haar 'schreeuwuurtjes'. Dan gilt ze van plezier en heeft ze de grootste lol. Mijn vriend vergelijkt haar soms met een velicoraptor uit Jurassic Park als ze weer eens van die geluiden maakt, haha.
ik reageer toch nog maar even. Is het echt normaal? Ze gaat echt heel wild te keer. Echt de hele tijd onrustig schoppen. Tijdens aankleden, badje, ook als ze in de box ligt. Ze slaapt wel goed. Slaapt altijd meteen en slaapt ook door.
Hoe oud is ze? Hier trapt ze ook veel en wild met de beentjes, lijkt een soort enthousiasme. Als ze ons of een speeltje ziet wordt t namelijk helemaal erg. Tijdens t verschonen trapt ze geregeld iets van de commode. Als t niet lijkt dat haar iets dwars zit is het niet erg hoor juist goed voor de spierontwikkeling