Vermoeden misbruik vader vriendinnetje.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door moontje2008, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wat een verhaal... Als ik er achter zou komen dat mijn man zoiets zou doen... Pfff

Idd je gevoel volgen! Ik zou m'n kind daar never laten spelen.

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Inderdaad :)

3. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Net zoals de rest zegt. Wel bij jou laten spelen, maar niet daar.

Wat ik niet begrijp is dat die kinderen nog thuis mogen wonen als die vent daar ook is.
    Lijkt mij niet bepaald verantwoordelijk.

4. Pisam

Pisam Niet meer actief

Inderdaad. Vreemde boel. Je zit geen jaar vast als je niets hebt gedaan en ook niet als daar over getwijfeld wordt.

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Meisje wel bij jou laten spelen maar niet omgekeerd. En anders meegaan op playdate.

PS: De vader van mijn beste vriendje toen ik klein was is ook in verdenking gesteld van kindermisbruik (zijn nichtjes) en heeft het toegegeven en is het land uit gevlucht. Ik ging daar wekelijks spelen en vaak ook slapen. Toen het uit kwam was ik al 16 en mijn ouders natuurlijk in alle staten. Maar mij of zijn zoontje heeft hij nooit iets gedaan. En ik was daar echt enorm veel, zijn moeder en mijn moeder waren beste vriendinnen en ik zag haar als een tweede moeder. Was ook een rijk gezin, vader had hoge positie. Schijn bedriegt dus. Maar ik zou me dus geen al te veel zorgen maken als je gewoon maar toezicht houdt.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Maar als hij vast heeft gezeten voor misbruik van zijn dochter ,mogen de kinderen daar toch niet meer wonen lijkt mij??

Maar nee mijn kind mag daar niet spelen , zou er geen fijn gevoel bij hebben.

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik sluit me aan bij de rest; wel hier, niet daar.
    In dit soort gevallen moet je het zekere voor het onzekere nemen. Wel sneu voor dat gezin als het niet waar blijkt te zijn en ze als 'paria's' behandeld worden, maar nog veel erger als het wel waar blijkt te zijn...

8. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Als je dochter niet heel erg hecht is met het meisje, zou ik het contact buiten schooltijd ook niet extra stimuleren. Klinkt lullig, maar het zal niet zo snel een gelijkwaardige vriendschap worden als ze daar niet thuis over de vloer mag komen, etcetera. Kinderen voelen heus wel aan dat er iets speelt.

9. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Oh jakkes, wat een trieste situatie.
    Eens met voorgaande reacties, wel bij jullie, niet daar.

10. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Als alle ouders dat doen, dan kan dat meisje nooit ergens spelen. Liever bij iemand anders dan helemaal niet toch?

Wat triest dat de moeder blijft na zoiets, bij je eigen dochter. Word gewoon boos als ik er aan denk.
    Ik snap ook niet dat de kinderen mogen blijven want een jaar vast betekend toch wel dat hij schuldig was.. Zedendelinquenten moeten toch uit de buurt van kinderen blijven?

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Niet daar, wel bij jou maar onder jouw toezicht zou ik doen. Kinderen die zijn misbruikt of daar getuige van zijn geweest spelen het soms na met andere kinderen. Dat is voor hun verwerking, maar je wilt niet dat jouw dochter ermee in aanraking komt.

12. yaro

yaro Niet meer actief

Nou de man die mijn buurmeisje van 1,5 jaar tot 4 jaar misbruikt heeft kreeg alleen een taakstraf en straatverbod hoor. En die was gewoon echt veroordeeld.

Deel Deze Pagina