Hoi meiden, Sinds vorige week weten we dat we in verwachting zijn! Een grote verrassing want het was ondanks gebruik van condooms.. Afgelopen dinsdag avond ineens wat bruine afscheiding maar kan ook goed van de innesteling zijn. Woensdag ook bruin met plassen en de hoeveelheid nam toe. Gyn gebeld maar omdat ik daar nog niet voor deze zwangerschap ben geweest (18 nov afspraak) moest ik de ha of vk maar bellen. Dus de vk gebeld die stelde me redelijk gerust dat bruin meestal van de bm mond afkomt en aangezien ik erg aan het hoesten ben geweest zullen er wel adertjes zijn gesprongen. Echter, nu nog bruin verlies en buikpijnen. Darmen? Of bm? Wanneer moet ik de vk weer bellen.. het is niet zo dat ik krom lig van de pijn maar t doet wel echt zeer! T straalt een beetje vanaf mn lies naar mn bovenbeen. T komt en gaat. Wat duurt wachten tot dinsdag dan lang..
Gefeliciteerd ten eerste! hier ook bruinverlies gehad in de eerste zwangerschap, was niets geks en komt vaak voor. naar van je pijnen. kunnen je darmen zijn idd, die kunnen zeker in het begin heel naar doen. Sterkte met wachten, hopelijk kunnen ze je geruststellen! het hoort er in ieder geval vaak gewoon bij en is niets ergs
Dank je beckje! Ik hoop ook echt dat t mee valt maar heb zo'n vervelend gevoel dat t fout zit.. krijg dat ook maar niet uit mn hoofd hoop dat de pijn idd van mn darmen is zou iig goed kunnen
Hoi, Ik ben nieuw hier en 8 weken zwanger. Ik was blij dit berichtje te zien, ik heb gister ook echt minimaal bruin verlies gehad. Helaas ben ik meteen in paniek en komen de ergste dingen in me op.. Ik voel me ook ineens niet zwanger meer, stom he.. thx voor dit bericht het heeft ook mij wat gerustgesteld! Ik mag nog 2 wk wachten voor de eerste echo en vind het allemaal super spannend! succes nog en vooral veel plezier!