Haar kammen een ramp!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovely83, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mij dochter heeft een hele bos met krullen, natuurlijk ontzettend mooi.
    Maar wat een ramp om het te kammen! Ze vind het zelf ook verschrikkelijk en het is meestal ook huilen geblazen.
    Ik heb het nu meestal in staarten wat ik een paar dagen in laat zitten zodat het makkelijker te kammen is, maarja dat moet er ook weer uit om te wassen.

Mijn vriend zegt vlechten dat doen ze allemaal in Afrika, maar denk niet dat ze stil gaat zitten.

Hoe doen jullie dat met het verzorgen van haren? En het kammen?

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    een vriendin van me heeft ontzettende kroes en die gebruikt van dat spul van andrelon; zit in een flesje met pomp. makkelijk om te gebruiken, hoeft er niet uitgespoeld te worden en het kamt makkelijk door. misschien is dat wat?

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn vriendin doet van dat spul van gliss kur erin, dan kamt ze het zo door!

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een ramp maar dat is als ik het droog borstel.
    Dochter mocht een week geen nat haar ivm gaatje in trommelvlies dus bijna ook een week maar niet geborsteld.
    Hier spuit ik der haar altijd wat nat en dan gaat de borstel er makkelijker door, soms krijgt ze switzalgel in maar dat doe ik wel met wat water aanlengen en dat kamt nog makkelijker.
    Vooral dat kroesgedeelte spuit ik goed nat haha.

5. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    nadeel van vlechten is dat het wel even goed blijft zitten maar als de vlechten eruit moeten, zijn de klitten heel erg.
    Ik spuit antiklit spray op handdoek-nat haar en ik kan er goed doorheen. Mijn zoontje heeft echt mega krullen.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    #6 Lovely83, 21 dec 2009
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
    Dat spul van Andrelon gebruik ik ook het helpt wel wat maar toch blijft het moeilijk.

Vind het gewoon ook zo sneu voor haar als ze de kam ziet weet ze al wat er gebeuren gaan!

7. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Voor mijn Zoontje heb ik een antiklit en een creme uit een black hair kinderlijn .Wou dat ik het eerder had ontdekt ,want ik heb wat afgeknipt
    :(hij heet ineens veel haar nu!Zag net een foto van 3 maanden terug en nu en hij heeft 2x meer haar en bijna nooit meer klitten:)

8. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow ja het heet beautiful beginning van black&lovely

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly, hoe gebruik je dat en waar kun je dat kopen?

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    thanks voor de tip! Zou vanmiddag ff langs de afro kapper gaan en ernaar vragen.

Laten jullie de haartjes trouwens ook knippen bij een afrokapper? Of bij een gewone?

Onze dochter gaat nu elke keer met papa naar een vriend die wat bij knipt. Maar die kan geen model knippen voor vrouwen en denk dat het nu toch wel nodig is om er wat model in te knippen.

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft veel krullen maar het haar op de achterkant is altijd erg kroesig dus niet helemaal een kroeskoppie..
    Heb der haar nog nooit laten knippen, moet dit al wel?
    Puntjes ofzo?

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Weet niet hoe oud je kleine is?

Ik ging het vrij snel knippen de puntjes dat is gezonder en het haar groeit er beter door.
    Denk dat Nana ongeveer 8 maanden was.

13. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    #13 Kelly1771, 21 dec 2009
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
    Hee Missmom,eerst doe je bijvoorbeeld na 't douchen/baden wat van de antiklitsspray en even laten inwerken en om het in model te brengen kun je die creme gebruiken.Ik heb het bij een black
    Hairshop gekocht
    ;)

14. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee Lovely .ik hoop dat het werkt . Ik weet nog hoe erg ik vond vroeger als mijn Mam mijn haar wou
    Borstelen . Bradley is nog niet naar de kapper geweest;)

15. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het haar groeit er nog beter door, poeh hahaha.
    Ze is 14 en halve maand dus loop achter lees ik haha.
    Is het heel erg om het nog niet te laten knippen?
    Denk ook niet dat ze stil blijft zitten en ook al heeft ze krullen, zou het niet leuk vinden als het happerig word door dat gedraai bij het knippen.

Kelly, nog een vraag hoor hihi.
    Hoe lang blijft het zo dat het makkelijk kambaar is? Moet je dit dan iedere dag gebruiken?

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Dat spul moet ik ook maar hebben...het kammer gaat hier ook steeds moeilijker.

17. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee MissMom ,ik gebruik het wel bijna iedere dag,want ik merkte toen ik er even mee stopte dat het weer droog en klitterig werd:)het grappige is dat als ik het zelf gebruik (mijn cremespoeling was op hi hi )toen was mijn haar een en al klit , nog erger dan voor ik het had gesprayt:(hi hi.Het is ook niet duur totaal ongeveer 8 euro ,dacht ik

18. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt he Kelly.
    Ga even kijken wanneer ik zin heb om naar de stad te gaan :)

19. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mijn dochter heeft wel geen krullen maar wel een bos met haar vanaf haar geboorte al
    wat ik doe om haar haren te doen
    ik geef haar een koekje en zet de tv aan en kijk dit is het resultaat Bekijk bijlage 38453

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    haha het is echt zo hoor, elke 3 maanden punten knippen is gezond voor je haar waardoor het ook weer sneller groeit ;)

En dat stil zitten valt wel meeste kappers hebben genoeg ervaring met kinderen en zijn zo klaar.

Ik ga morgen even het spul halen en kijken of het hier werkt :)

Deel Deze Pagina