hoi iedereen, mijn vriend en ik willen al een tijdje graag een kindje,maar het lukt niet zo wonderwel... Ik heb het ene probleem na het andere. Mijn menstruatie komt helemaal niet regelmatig, ik heb al een grote cyste gevormd op mijn rechtereirestok, ... Nu sukkel ik al een tijdje met een grote maag - en darmontsteking. Sinds vorige vrijdag heb ik heel wat last bij het plassen. Ik krijg een enorm branderig gevoel, ook in mijn onderbuik voel ik net alsof mijn menstruatie gaat doorkomen, kan het niet houden bij het plassen. Tranen rollen over mijn kaken. Ik ben dus gisteren naar de huisarts geweest omdat ik een blaasontsteking vermoedde. Maar er is helemaal geen ontsteking te zien. Hij zegt dat het hormonaal is, dat er waarschijnlijk alweer een cyste aan't vormen is of dat mijn darmen en buik te hard drukken op de blaas. Nu vroeg ik me af of er zijn die deze symptomen herkennen, en of dit een eventuele zwangerschap zou kunnen betekenen? alvast bedankt
Jeetje meid wat vervelend allemaal, ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Als de klachten aan blijven houden zou ik toch nog een gaan praten bij de HA