vermoeden zwanger maar ovutest geeft donker aan

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Soora, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi ladies,
    Zoals jullie kunnen zien onderin heb k een miskraam gehad.
    Voor mijn gevoel hoefde ik niet te wachten had maar 4 dagen bloedverlies met mijn miskraam. Nou heb ik donderdag 14 mei licht getest met een ovulatietest van de action. Vrijdag een wat donkere streep. Mijn app gaf ook aan dat die dag mijn eisprong zou zijn had ook hoofdpijn donderdag. Dat heb ik altijd voor mn ei. Nou vrijdag geklust. Maandagochtend heel duizelig en kotsmisselijk. Heeft 2 uren geduurd. Nu voel ik me wel goed alleen veel witte afscheiding.. borste zijn weer gezwollen n beetje. Het is pas 5 dpo maar heb sterk het vermoeden dat het weer raak is. Heb trouwens vandaag weer een ovulatietest gedaan en die is wat donkerder dan die van gisteren en dagen daarvoor, geen knaller maar toch duidelijk te zien. Dus dat slijm kan 2 dingen zijn. Of mn eisprong (lijkt me sterk) of ik ben pril zwanger. Heb ook zeurende pijn in bm en vlagen misselijkheid licht gevoelige tepels. Kan een ovulatietest donker uitvallen als je zwanger bent? Help ik snap er niks van.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Maar je hebt zoals is lees nooit een donkere streep getest (ovulatie) rond je vermoede ei? En hiervoor had je mk?
    Dan denk ik eerder dat je ei er nu pas is. Maar je kan beste dan even een zw test doen.

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Heb je naderhand getest met zwangerschap testen om te zien of je hormonen weg waren?
    Kan makkelijk zijn dat je nog last daarvan heb.

Ik teste door tot een witte test

4. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ rica
    heb nooit ovu testen gebruikt voorheen maar ik vermoedde dus dat ik vrijdag mn ei had. Ik ga vanmiddag weer opnieuw testen kijken of hij net zo donkrr is als de controlestreep. Testen v de action zijn het trouwens.
    @ lola ja had 1 week later getest met de kv 2 test was omo wit drm meteen doorgegaan met zwanger worde

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Maar je krijgt toch pas symptomen als je eitje is ingenesteld? En daar lijkt het me nu nog wat vroeg voor...

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Door je mk kan je cyclus wat anders zijn.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Dus omdat een app zegt dat je vrijdag je ei had, ga je daar nu vanuit??
    Ik zou eerder zeggen dat je eisprong nog moet komen. Doortesten dus, de knaller zal vast snel komen.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Gezien je symptomen en een donker wordende ovulatietest, lijkt mij dat je eisprong nog moet komen.

9. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ loetje ja dat klopt ook wel het is alleen wel gek genoeg dezelfde symptonen als voor mn mk. Daarom ga ik twijfelen.
    @ rogi nee niet alleen door mn app hoor had al rekening gehouden met het feit dat mijn cyclus indd nu anders kan zijn door de mk. Ik had donderdag hoofdpijn en dag ervoor spanningsgevoelens bij mn eierstokkeb dus dacht ik ja mn ei komt eraan.
    Maar ik ga straks nog een keer testen dan zou het dus een knaller moeten worden als vandaag mn ei is.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Eens met Jippie. Je cyclus is vaak van slag na een miskraam helaas. Kan dus heel goed zijn dat je eisprong er nu pas aankomt gezien je symptomen en gezien je tot dusver nog geen positieve ovulatietest hebt gehad.

En een app die specifiek in jouw lichaam kan kijken en precies kan zien wanneer je eisprong komt, vind ik erg bijzonder. Of dat jouw lichaam precies doet wat een app zegt dat ie moet gaan doen. Meestal gaan apps uit van gemiddelden namelijk.

Al met al zou ik echt gaan doortesten met ovulatietesten. Deze maken gebruik van jouw urine en zijn daardoor vele malen nauwkeuriger en betrouwbaarder dan een app.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Als je test knalt komt je eisprong vaak 24-48 uur daarna. Dus vaak niet op de dag van de test zelf.

12. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad even doortesten met de ovu-tests. Dor een miskraam kan je cyclus in de war raken.

13. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Van mij krijg je een ander verhaal te horen

Ik heb ook vorig jaar een miskraam gehad. op 22 augustus is door de gyn het restantweefsel verwijderd en kreeg ik nog een echo om te kijken of alles "schoon" was.
    Ik ben na het bloedverlies direct gaan testen ( alle dagen ) met ovulatie testen van de action. Ik heb mijn ei niet kunnen traceren. Rond 15 mei kwam dan eindelijk een dikke positieve streep op de ovu test....dus netjes door blijven testen zodat ik wist dat mijn ei voorbij was. Maar mijn testen bleven donker. Op 19 september toch maar een zwangerschapstest gedaan en deze was weer knal positief.
    Ik was natuurlijk dolgelukkig, tot ik het nieuws kreeg dat het nog oud hcg kon zijn van de miskraam ( wat dus idd mogelijk is ) ik heb direct een echo gekregen ( liep al onder de gyn ) en daar bleek het in mijn geval toch om een nieuwe zwangerschap te gaan. En zoals je kunt zien kan nu ons kleine wonder ieder moment komen.

Ik wens jou net zo'n wonder toe. Niemand kon het bij mij geloven. Want het moment dat ik vet positief testen, was precies 4 weken na het starten van de bloeding van de miskraam. De gyn stond ook vreemd om te kijken dat ik er al weer zo snel was. Mijn hcg werd geprikt en ik had 961 met 4 weken en had over de 30000 een week later. Ze zijn nog even gaan kijken of het er geen 2 waren, maar dat was niet het geval. Ik heb wel nog een bloeding gehad met 6 weken, maar alles is goed gegaan gelukkig.

Ik hoop dat je een mooie postieve test in je handen zult krijgen. Wonderen gebeuren nog :D

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je ovulatietest is 1-2 dagen voor de eisprong positief. De LH-piek zet de eisprong in gang, wat na het inzetten van de piek nog eventjes duurt. Als je vandaag je eisprong hebt, hoeft je test vandaag niet positief te zijn. Je kunt aan een ovulatietest niet aflezen of je eisprong aan de gang is of achter de rug is.

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Maar om ook even antwoord op je vraag te geven, ja je ovulatie test kan ook wel eens positief uitslaan als je zwanger bent. Heb dat regelmatig zien gebeuren. Succes!

16. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ladies, heb gisteren weer en vandg getest ovu geeft een heel licht streepje aan. Ik vermoed dus dat mijn ei woensdag is geweest. nou weet ik in ieder geval dat ik niet zwanger ben en over 2 weekjes mn menstruatie kan verwachten

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heb je een foto van je rijtje ovu testen?

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Uuuhm als de lijn op je ovu gisteren (donderdag) duidelijker was dan op de testen van eergisteren; woensdag (zoals je in je openingspost aangeeft), kan je natuurlijk onmogelijk op woensdag je eisprong hebben gehad!
    Gisteren een positieve ovu betekent vandaag/morgen pas je eisprong.

19. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.024
    1.040
    113
    Je geeft ook aan dat je nog geen knaller hebt gehad. Misschien moet die nog komen en heb je nog helemaal geen (aankomende) eisprong gehad? Zou dus als ik jou was even doortesten met ovu- testen om er zeker van te zijn dat je piek echt geweest is.

Deel Deze Pagina