Hallo dames, wat vinden jullie van mijn rijtje zwangerschapstests? Bovenste is van vrijdag avond, dan zaterdag ochtend, gisteren ochtend (niet met ochtendurine, was ietsjes later) en de laatste van vanochtend. Gisteren was mijn nod en ik heb sinds de terugplaatsing van mijn cryo (in natuurlijke cyclus, dus geen hormonen gebruikt) menstruatieachtige krampen. Naar mijn idee is de test van zaterdag het duidelijkst, dan twee lichtere tests. Daar wordt ik erg onzeker van, ik vraag me echt af of de testen wel goed oplopen. Dussss.... wat vinden jullie ervan?? Alvast bedankt!
Gefeliciteerd !! Ik zou me niet te druk maken over die lichtere streepjes.. de laatste is duidelijk donkerder !! En op verschillende tijden getest dus nogmaals... gefeliciteerd 😆😆
Bedankt voor jullie reacties en felicitaties (sommigen nogmaals )! Dat stelt mij wel wat gerust! Na het opstaan heb ik nooit klachten en dan nog zo'n lichte test... Ik denk dus elke ochtend 'nu is het echt voorbij'. We zijn alweer een jaar onderweg van wens naar werkelijkheid en hoewel het nu op zich nog snel gegaan is (3e tp pas) wil ik niets liever dan dat dit goed gaat! Ik ben zo klaar met de mmm en stond op het punt ermee te stoppen.
Ziet er goed uit, en lopen op je bent sowieso pas 1 dag overtijd dus dan hoef het nog geen knaller te zijn. Gefeliciteerd
Ze zijn mooi hoor, ik had vorige week ook iedere dag getest en bij 2 testen zat er ook niet of nauwelijks verschil, toen even paar daagjes niet getest en hup een knaller!
ze zien er prachtig uit hoor en niet vergeten hcg verdubbeld elke 48-72 uur dus als je de eerste test vergelijkt met de middelste test loopt hij prachtig op, tuurlijk blijft de onzekerheid maar ik zie hem mooi oplopen dus supergefeliciteerdddd en we duimen allemaal mee voor een plakkertje
Lieve meiden, wat ben ik blij met jullie lieve reacties!! Zit bijna te huilen hier en geloof dankzij jullie weer iets meer in een tweede wonder! (Zo, en nu heb ik me voorgenomen woensdag pas weer te testen als ik dat volhoud. )
Stop met testen, je bent zwanger opnieuw testen is nergens goed voor, alleen voor de fabrikant en verkoper van de testen gewoon over een paar weken een echo.
Love-aim, wat leuk om te lezen dat de cryo is aangeslagen. Duimen voor een plakker en een mooie echo over een paar weken. En gefeliciteerd natuurlijk