even iets voorleggen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilo77, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    begin december heb ik mijn laatste (echte) menstratie gehad. Eind december/begin januarie voelde ik me niet zo lekker en had wat klachtjes dus test gedaan maar was meerdere malen negatief. sindsdien heb ik af en toe bloedverlies (maar heel onregelmatig).terwijl ik daarvoor heel regelmatig was. soms wel wat wat op een menstruatie lijkt maar soms ook opeens een veeg roze. Nu heb ik gister en eergister ook weer heel klein beetje bloed. bij mijn eerste twee zwangerschappen heb ik tot 20 weken bloedverlies gehad. dus dacht doe toch maar een test. Weer negatief. Zou het zinvol om een bloedtest te doen? is dat gewoon bij de dokter of in het ziekenhuis? en binnen hoeveel tijd krijg je de uitslag? ik heb namelijk wel echt het gevoel zwanger te zijn maar dat kan natuurlijk ook tussen mn oren zitten. Bij mn eerste twee zwangerschappen had ik al vrij snel een postitieve test dus zou het vreemd zijn als ik nu niet zoveel hcg aan zou maken toch. aan de ene kant denk ik laat het rusten je bent niet zwanger, maar het blijft toch knagen. Kan me nu toch ook niet voorstellen dat ik een bloedtest zou doen en daaruit blijkt dat ik (al 17 weken) zwanger zou zijn toch

2. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik wil je niet bang maken maar ik zou even naar de huisarts gaan!
    als je 17 weken zwanger zou zijn zou de test allang geknalt moeten hebben!
    Ik vind het niet goed klinken. Ik hoop dat ik het fout heb maar ga echt even naar de arts! Succes!

3. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou je situatie even voorleggen bij de dokter! Hou je ons op de hoogte!?

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou idd ook naar de dokter.. die kan je hier vast beter mee helpen.

5. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik sluit mij volledig aan bij de bovenstaande reacties!
    Even de huisarts bellen, misschien stelt hij/zij zelf wel een bloedtest voor...

Deel Deze Pagina