vermoedheid (ook na maand 3!)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minigup, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Bij mij kwam de vermoeidheid pas na de 3e maand opzetten en tot de 30e week ben ik echt extreem vermoeid geweest. Ik kreeg ook last van harde buiken en vroege voorweeen, waarna ik moest stoppen met werken. Daarna ging het een stuk beter, maar de vermoeidheid is nooit helemaal weg geweest.

Ik zou een stapje terug doen, vraag je vk een verklaring te schrijven waarin ze dit adviseert, dan kun je gedeeltelijk de ziektewet in. Nee, dat is niet leuk en misschien niet wat je wilt, maar je moet nog een poosje en je moet echt aan jezelf en de kleine in je buik denken!

2. minigup

minigup Lid

27 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    stel je komt in de zw ivm zwangerschap (je gaat bijv elke dag 2 uur minder werken of 50%) is dat dan ook weer ten koste van je zwangerschapsuitkering (en event ww (mijn contract loopt ook bijna af....)
    Waar zou ik dat nog goed kunnen uitzoeken?

Ha 1 extra uur pauze, ik durf het niet eens voor te stellen, zo van; uh alle vrouwen hebben recht op extra pauze, ik wil dat ook.

De vk vroeg of ik last had van harde buiken, sja lastig vind ik het. Vooral in de ochtend (na een lange nacht slapen moet ik altijd erg nodig plassen) En ja ik heb soms buikpijn, maar is dat harde buik, ik vind de wisselende omschrijvingen lastig. Ik voel vooral mijn navel, auw! En mijn rug/bekken!

Toch nog eens contacten met de vk

Deel Deze Pagina