Wat betekent dit? onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onbekend1, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Hoi dames,

ben hier alweer een heel maand niet geweest. Ben een beetje afgekickt van deze site :D

Nu heb ik toch een vraagje: mijn cyclussen worden steeds maar onregelmatiger. Onderaan heb je een overzicht. Ik zit inmiddels op dag 42 van mijn laatste cyclus en nog steeds geen ongi te bespeuren. Ik denk ook niet dat het een zwangerschap is want ik heb deze maand een rustpauze genomen en heb zeker niet geklust rond de eisprong. Iemand enig idee wat dit kan betekenen? ik heb inmiddels al een afspraak bij de HA...

2. tessa83

tessa83 Nieuw lid

5 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

heb zelf ook onregelmatige cylus de laatste maanden,ben op 2 feb dit jaar gestopt met pil(altijd met pil cyclus van 28 dagen)
    ben in feb nog ongesteld geworden ook in maart (40 dg)in april(37 dg) de maand mei helemaal niet.in juni 2x op 3 juni en op 29 juni (dus kom ik op 26 dg) pffff word er gek van.weet dus ook niet of ik in juni een innestelingsbloeding heb gehad want ja 2x in korte tijd vind ik maar raar(bij vorige zwangerschap ook zo gegaan)
    heb in juni tussen die bloedingen door al test gedaan maar was helaas negatief.wil er graag een doen maar ben bang vor teleurstelling en misschien dat ik het te vroeg doe.

heeft iemand ook zo'n ervaring!
    groetjes tessa

3. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ik kan je er zelf niet mee helpen want zit helaas zelf met het probleem van onregelmatige cyclussen . Vandaar deze topic dus...

4. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
  5. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    erg vervelend idd...Ik had helemaal geen cylcus (pcos) de laatste was 112 dgn en met primolut eindelijk een ontrekkingsbloeding gehad, en daarna weer niks. Dus in de MMM beland ivm een grote kinderwens En dat is gelukkig gelukt na 15 mnd.

Maar dit kwam bij mij dus doordat mijn hormoonhuishouding niet goed werkte. Ik maakt te weinig hormonen aan om de eitjes te kunnen laten groeien. En de stress deed hier ook geen goed aan.

Misschien ook stress bij jou? hopenlijks kan de ha je helpen.

suc6

6. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ongi is eindelijk doorgekomen, dus deze topic houd ik voorlopig als gesloten, ben benieuwd hoelang de volgende zal duren...

Deel Deze Pagina