Even van mij afschrijven hoor. Mijn man zegt al dat ik er teveel mee bezig ben en ja het houdt me de hele dag bezig. Ik durf niet meer zomaar ergens heen te gaan want het zou weleens kunnen gebeuren. Ben vandaag 39 weken zwanger en afgelopen zondag verloor ik mijn pril. Sindsdien last van veel slijmverlies, krampen, veel maagzuur, prikkelbaar, pijnlijke tum, harde buiken etc. En vanmorgen zat er ook bloed bij het slijm. Elke avond ga ik naar bed met de gedachte dat het weleens zou kunnen beginnen. Ik ben een beetje bang.... Gister had ik zo'n heftige kramp die me even aan een wee deed denken. De bevalling van mijn dochter verliep niet goed waardoor ik er nu bet tegenop zie... Hoe lang moet ik nog wachten?!
Ik zie onder je banner staan dat jullie dochter jullie mooiste cadeautje is! Nog heel even en je ziet haar in het echt! Misschien helpt het als je daaraan denkt! Heel veel succes!
Meid, als je je zo druk maakt staat dat een bevalling natuurlijk ook een beetje in de weg. Bel je verloskundige en bespreek met haar hoe je je voelt en wat er gebeurd in je lichaam. Een goed gesprek, een huilbui, een lief woord, zulke dingen kunnen je heel goed doen nu. En vergeet niet nog even te genieten van het kleine meisje in je buik, voor je het weet heb je haar in je armen.
zoiezo even melden , ook bloed in je slijm.. bij het verliezen van de slijmprop verlies je ook bloed en dat kan een teken zijn dat je gaat bevallen... zou gewoon even bellen.
Ben van de week al bij VK geweest en die zei dat slijm hoort bij verliezen van prop. Bloed was alleen vanmorgen en nu niks meer. Ben dat wachten ook gewoon zo zat. Kan lichamelijk ook al niet meer zo veel. Loop er echt als een spook bij... Even klagen hoor.....
Meid, wat spannend zeg...Ik ben zelf ook zo bang voor die laatste weken...Bij mij is het de 1e, dus weet helemaal niet wat ik kan verwachten. Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen voor jou en de kleine. En gewoon de VK inschakelen als je het niet vertrouwd! daar is ze voor. Heel veel sterkte en suc6, hopelijk mag je snel je kleine in je armen sluiten!