Slecht drinken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Chocoladekoekje, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Sinds gisteravond drinkt onze kleine meid geen volledige voeding meer. Als ze komt (gewoon om de 3-4 uur), laat ze na een paar slokken tot maximaal 2 minuutjes weer los en hapt niet meer aan. Heeft verder geen koorts, mondje ziet er goed uit en ze valt gewoon weer in slaap. Moet ik me zorgen gaan makan of afwachten?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou het even aankijken. Als ze verder alert is als ze wakker is en voldoende plast lijkt me niet zoveel aan de hand. Mijn dochter was erg aan het regelen toen ze zo jong was, ik heb er zelf nooit veel van gemerkt, maar op een gegeven moment liep het aantal voedingen terug. Zaten we op 7 a 8 voedingen per etmaal (eerder op 12 tot 15), wat ze in relatief korte tijd helemaal zelf regelde.

Kijk even hoe het vandaag gaat, en vooral de luiers goed in de gaten houden.

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Bedankt voor je reactie!

Vergeten te zeggen dat we op ongeveer 6-7 voedingen per dag zitten. Tot gister altijd 15-20 minuten drinken. Nu zelfde aantal voedingen en mag ik blij zijn als ze 2 minuten drinkt. Heb een enorme productie, dus regelen zal het niet zijn. Ik zal haar luiers in ieder geval goed in de gaten houden!

Deel Deze Pagina